בפעם הראשונה: אישה מאמנת קבוצת גברים בליגה לרוגבי בישראל‎

ליאת גלר
ליאת גלר | מנחם בן מנחם

ליאת גלר עשתה היסטוריה כשניהלה את המשחק של רעננה רפטורס במשחק רבע גמר הגביע נגד גליל עליון בו ניצחה הקבוצה מהשרון ועלתה לחצי הגמר. "בהתחלה חששתי מאוד, אבל החבר'ה נתנו הופעה משכנעת", אמרה המאמנת

(גודל טקסט)

ליאת גלר, שחקנית ומאמנת קבוצת רוגבי הנשים עצמה רעננה רפטורס, עשתה היסטוריה ומונתה למאמנת הראשית של קבוצת רוגבי הגברים. זו הפעם הראשונה שבענף הרוגבי המתפתח, מונתה מאמנת לקבוצת גברים.

המשחק הראשון של ליאת כמאמנת היה ברבע גמר גביע המדינה. הקבוצה ניצחה 24:52 את גליל עליון ועלתה לחצי גמר הגביע שייערך בשבת נגד מועדון יזרעאל גלבוע .רק לשם השוואה, לפני כחודש לפני שליאת מונתה למאמנת הקבוצה, נוצחה רעננה רפטורס 28:21 נגד אותו יריבה מהגליל.


ליאת גלר (Georgia Rugby union)

ליאת גלר מסרה: "כשביקשו ממני לקחת את האימון של קבוצת הגברים במועדון חששתי מאוד – זה גם לאמן רוגבי 15 שמאוד שונה מרוגבי שביעיות, גם לאמן קבוצת גברים, ולהכין אותם למשחק של 'do or die' תוך שני אימונים. אבל החבר'ה נתנו הופעה אדירה, יישמו כל מה שדיברנו עליו ולראיה ניצחון מאוד משכנע. גאה בהם מאוד".

מירי שלו, מנכ"לית מרכז הספורט 'עצמה' המסייע לענף הרוגבי בישראל: "מברכת את ליאת על המינוי. אני בטוחה שהיא תוביל את הקבוצה להישגים נהדרים, אני מקווה שנראה עוד ועוד נשים בתפקידי מפתח בספורט הישראלי. בהצלחה לקבוצה בחצי גמר הגביע".

רעננה רפטורס (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי