מרוץ באר שבע: ראש העיר רוביק דנילוביץ' רץ עם עיניים מכוסות

רוביק דנילוביץ', אפרת צור-רוביק, אלון אברג'יל
רוביק דנילוביץ', אפרת צור-רוביק, אלון אברג'יל | צילום: רונן טופלברג

האירוע התקיים בפעם השביעית עם 7,000 רצים, ביניהם גם שחקני הפועל באר שבע. "בזמן הריצה הערכתי יותר ויותר את חברי מעמותת 'אתגרים' שמתמודדים עם החיים ושמחים בחלקם", אמר ראש העיר

(גודל טקסט)

מרוץ הלילה – Light Run איקאה באר שבע התקיים אתמול בערב (שלישי) בפעם השביעית עם 7,000 משתתפים מהעיר ומרחבי הארץ. המרוץ הוזנק משדרות רגר, סמוך לבניין העירייה, שם התקיים הפנינג ענק לכל המשפחה עם מסיבות זוהרות, הרקדות זומבה, עמדות בירה, קפה שחור ועוד.

במרוץ התקיימו שלושה מקצים – מסלולים מדידים באורך 5 ק"מ, 10 ק"מ, ומסלול עממי באורך 2.5 ק"מ. את המקצה הראשון הזניקו סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה באיקאה, אפרת צור, וראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' שאף השתתף במרוץ. דנילוביץ', כאות הזדהות עם עמותת "אתגרים" לאנשים עם מוגבלויות ולקויות ראייה, רץ עם עיניים מכוסות כשליוותה אותו גלית חן, מנהלת מחלקת הספורט בחברת כיוונים.

"בזמן הריצה הערכתי יותר ויותר את חברי מעמותת 'אתגרים' שמתמודדים עם החיים ושמחים בחלקם", כך אמר ראש עיריית ב"ש לאחר שרץ כאמור מכוסה עיניים עם מלווה. במרוץ השתתפו גם שחקני הפועל באר שבע חנן ממן, חן עזרא ונייג'ל האסלביינק, אלוף פיקוד דרום וחיילי הפיקוד ו-100 רצים מעוטף עזה.

מרוץ הלילה, ביוזמת עיריית באר שבע, בניהולה של חברת כיוונים – החברה העירונית לתרבות הפנאי בבאר שבע, בחסות חברת איקאה ובהפקתה של חברת כפיים הינו חלק ממגמת פיתוח הספורט והאקטיב לייף סטייל בעיר באר שבע וכבר הפך למסורת מהנה בקרב תושבי העיר ואורחיה. המרוץ התקיים כחלק מאירועי שבוע הספורט של ישראל.


רוביק דנילוביץ' וגלית חן (רונן טופלברג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי