כרמי: "אנחנו מתרגשים ומצפים למדליות". זילברמן: "כבוד גדול"

מישה זילברמן
מישה זילברמן | צילום: הועד האולימפי בישראל

ביום שישי ייפתחו משחקי אירופה השניים במינסק, יו"ר הוועד האולימפי במסיבת העיתונאים: "הורדנו את הציפיות בשל אי ההגעה של נבחרת הג'ודו". לינוי אשרם: "התנאים שם הם מיני אולימפאידה זה ממש כפר אולימפי"

(גודל טקסט)

ביום שישי ייפתחו משחקי אירופה השניים. אחרי שהמשחקים בבאקו 2015 היו הצלחה, הוחלט להמשיך את המסורת וכעת הלפיד עובר אל מינסק. שלושה ימים לפני יציאת המשלחת הישראלית, המונה 33 ספורטאים, לתחרות, התקיימה מסיבת עיתונאים חגיגית בחוף גורדון בליווי שגריר בלארוס בישראל ולדימיר סקוורטסוב.

"אני נרגש להיות כאן לפני המשחקים האירופיים השניים. ההכנה למשחקים האלה הושלמו ואני יכול לספר שהמדינה ערוכה לקבל את כל הספורטאים מכל הענפים," אמר סקוורטסוב. "אני מאחל הצלחה למשלחת הישראלית. אני מקווה שהם ייהנו בבלארוס ושיעשו הישגים".

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, סיפר: "אני בטוח שהמשחקים יהיו הצלחה לבלארוס ולנו. אירופה מאוד חשובה לנו, לא רק למשחקים האולימפיים. הנציגות הזו חשובה לנו שנה לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הספורטאים יראו איך הכל מתארגן. אנחנו מצפים לשלוש או ארבע מדליות ומאוד מתרגשים. אם אני חושב שאי ההגעה של נבחרת הג'ודו הבכירה תפגע בכמות המדליות? הורדנו את הציפיות. זאת החלטה מקצועית של האיגוד שלהם ואנחנו מכבדים אותם".


יגאל כרמלי (אסף קליגר)

נושא הדגל שחקן הבדמינטון מישה זילברמן אמר: "קודם כל, תודה לוועד האולימפי שבחרו אותי להוביל את המשלחת הישראלית. השתתפתי בשני משחקים אולימפיים ובמשחקי אירופה הקודמים וזה כבוד בשבילי. זילברמן הוסיף על ההבדלים בין אליפות אירופה רגילה לזו שתהיה במשחקים: "הפעם מדובר באליפות אירופה עם הזדמנות ישירה להעפלה לקריטריון למשחקים האולימפיים ב2020".

אנדריי מדבדב: "התחרות תהיה גדולה. ישתתפו בה כל המתעמלים הטובים מאירופה והרמה תהיה גבוהה. כל שנה אנחנו מבקרים במינסק במחנה אימונים ועוד יפה שם." סגן אלוף אירופה הוסיף: "מדובר במשחקים האירופיים הראשונים שלי ובשבילי זה מאוד מרגש כי יש חוויה של כפר אולימפי".

לינוי אשרם: "התנאים שם הם מיני אולימפאידה זה ממש כפר אולימפי והתחרות שם היא אולימפיאדה לאירופה. אני כן מתרגשת כי לא עברתי את אליפות אירופה השנה אז זה חשוב לי. מדובר בחוויה שכמעט ולא עוברים אותה בתחרוית רגילות. זאת תהיה אווירה שונה עם ספורטאים מענפים אחרים, לא רק התעמלות. עכשיו אראה פי שניים את מה שלא הראיתי באליפות אירופה ואני מוכנה להתחרות".

ארטיום דולגופיאט :"כל תחרות חשובה והכנה למשהו. הייתי במשחקים האולימפיים לנוער ב2014 וחוויתי משהו דומה. בכל תחרות צריך לעשות את שלך. התחרות במינסק בדרך לאליפות העולם, שם אני רוצה פודיום. המאבקים עם הטופ העולמי גדולים. במינסק אמנם יהיו מתחרים שהיו איתי באליפות אירופה ואציג את אותם התרגילים, אבל יהיה שינוי כי יש תחרויות שלטובים פחות הולך ויותר הולך ואתחרה מולם שוב"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי