חנין נסאר שיפרה את שיאה האישי בסנטימטר באליפות הפועל

חנין נסאר
חנין נסאר | אתר מרכז הפועל

בתחרות שנערכה בהדר יוסף, אלופת ישראל בקפיצה לגובה עברה לראשונה את מחסום ה-1.80 מטר, בעוד דניאל פרנקל לא השתתפה לאחר שלא חשה בטוב

(גודל טקסט)

אלופת ישראל בקפיצה לגובה, חנין נסאר, הצדיקה את הציפיות כאשר הערב (שלישי) באליפות הפועל בהדר יוסף, עברה לראשונה את מחסום ה-1.80 מטר כדי לשפר בסנטימטר את שיאה האישי.

נסאר, שהחלה רק בעונה שעברה להתאמן באופן מקצועי אצל המאמן המומחה בתחום, אנטולי שפרן, לאחר שהייתה כדורסלנית בכפר הולדתה, עראבה שבגליל, ממשיכה להתקדם בעקביות וזו כבר הפעם השנייה העונה בה היא מוסיפה סנטימטר אחד לשיאה.

היום קבעה נסאר ממועדון בני הנגב באר שבע את שיאה החדש בניסיון השני ולאחר מכן פסלה שלוש פעמים ב-1.82 מטר. שיאנית ישראל, דניאל פרנקל, התייצבה לתחרות, אך לא הרגישה טוב לקראת ההתחלה ופרשה ממנה ללא קפיצות. כ-350 ספורטאים השתתפו באליפות מושאת הפרסים על שם יריב אורן, מפעל גדול ומסורתי שחזר אחרי הפסקה.


דניאל פרנקל. לא חשה בטוב ונאלצה לפרוש (דודי חסון)

שיפור שיא אישי מרשים גם לאדם יעקובי מהפועל חולון, שקיזז 47 מאיות משיאו הקודם כדי לעלות אל המקום ה-6 בכל הזמנים בריצת ה-400 משוכות עם 51.78 שניות. בדרבי הבאר-שבעי ל-110 מטר משוכות ניצח מאור סגד המנוסה מליגת המכללות האמריקאית, את חברו למועדון ואלוף ישראל דור חיון, אחרי 14.59 שניות בעוד שחיון הסתפק בשיא אישי 14.64 שניות. שני החניכים של רפי גרודצקי נפגשו גם בריצת ה-200 מטר שם סגד השלים דאבל כשניצח אחרי 22.05 שניות.

מיכל טוקר ממכבי תל אביב, שיאנית ישראל לקפיצה במוט, הרשימה כשעברה 4 מטרים, אבל פסלה שלוש פעמים כשניסתה לשבור את שיאה, 4.10 מטר, ולא עברה ב-4.11 מטר. למרות זאת, ניצחה את השיאנית הקודמת נעמה ברנשטיין שעברה 3.90 מטר.

ליטאו אנגדאו ממכבי ראשון לציון עבר במאית את הקריטריון לפסטיבל האולימפי האירופי לקדטים בריצת 800 מטר כשניצח אחרי 1.54.19 דקה, וחברו למועדון, יובל מועלם, השיג את הכרטיס לאליפות הבלקן לקדטים בריצת 2000 מטר מכשולים אחרי 6.01 דקות.

שגיא למדיאל מירושלים קבע את הקריטריון לאליפות הבלקן לקדטים ב-110 משוכות, כשרשם 14.51 שניות והפסיד למי שקבע זה מכבר את הקריטריון לפסטיבל האירופי, פריאל ראדה מהפועל חולון, שרשם שיא אישי, 14.18 שניות. 

אורי זיסמן ממכבי תל אביב שיפר את שיאו בקפיצה במוט ב-20 סנטימטר, כשעבר 4.90 מטר ובכך השיג את הכרטיס לאליפות הבלקן לנוער. איתמר באסטקר ניצח בתחרות עם אותה תוצאה אך בפחות פסילות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי