לינוי אשרם: "כשחשפו בפניי את הרעיון, לא האמנתי שזה יקרה"

אלכס שטילוב
אלכס שטילוב | באדיבות הוועד האולימפי

הוועד האולימפי השיק את המיזם למיתוג הספורטאים בשיתוף חברת Business Grow, כך שלכל אחד תושק חנות אינטרנטית. גם טומרקין, שטילוב, מיננקו וקורזיץ יהיו חלק מהפרויקט שיעלה כמיליון שקלים והינו התנדבותי

(גודל טקסט)

הוועד האולימפי השיק הבוקר (רביעי) מיזם חדש בשיתוף חברת Business Grow העוסק במיתוג הספורטאים האולימפיים. העלות הכוללת של ההשקעה היא מיליון שקלים, כאשר הספורטאים הראשונים לחנוך את הפרויקט הם השחיין יעקב טומרקין, המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, המתעמל אלכס שטילוב, הקופצת חנה מיננקו והגולשת לשעבר לי קורזיץ.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי אמר: "הנושא מאוד חשוב ומעניין. חנות אישית לספורטאים בהם ימכרו את הדברים האישיים שלהם. זה חיבור חשוב כי הספורטאים הם הדמויות הכי טובות להיות מודל לחיקוי. הם מתמודדים עם מצוינות, לחץ בלתי רגיל ומשברים בדרך. הרבה סלבס ופליטי ריאליטי מהווים מודל לחיקוי, אבל גם הספורטאים מהווים השראה לדור הצעיר".

קובי חדד, מנכ"ל ביזנס גרו: "אחד מתוך כל שני אנשים צופה במשחקים האולימפיים ונשאל באמת למה. ספורט הוא הדבר המחבר בין כל השכבות הסוציו אקונומיות. הוא משלב רגשות של שמחה, עצב והתרגשות. כולנו גאים כשספורטאי שלנו זוכה במדליה. אנחנו, קהל האוהדים, רחוק מכדי להשיג מדליה אולימפית, אנו לומדים בעזרת הספורטאים מהי נחישות ודבקות במטרה. זה מלווה אותנו ביום יום שלנו. יש כאן סיפורי סינדרלה, אנדרדוג וניצחונות.
"הספורטאים חייבים מיתוג כדי להצליח, בטח שהקריירה מאוד קצרה. ספורטאים, בשונה מסלבז או מוזיקאים לא מוכנים אף פעם לרגעי התהילה. הם לא מודעים לקידום שלהם במדיות הדיגיטליות".

חדד הציג את עמודי האינסטגרם של לינוי אשרם מול הזמרת נועה קירל והדגיש את החשיבות גם ברשתות החברתיות. בזירה העולמית, דיבר על כך שמלבד כריסטיאנו רונאלדו אף ספורטאי לא עובר את כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן במספר העוקבים באינסטגרם. "אנחנו עובדים על הפרויקט הזה כבר שנה וחצי. יש כאן גם עניין יזמות. זה שם המשחק לדעת להמציא את עצמך כל פעם מחדש, כמו סרינה ויליאמס," הוסיף חדד. "היא מינפה את הכוח שלה והמותג שלה כך שיהיה רלוונטי גם לאחר הפרישה. החנות האינטרנטית האישית תיצור הזדמנויות עסקיות רבות. ננגיש להם את הכלים הדיגיטליים הדרושים, ההתמחות שלנו. השירותים האלה מאפשרים צמיחה".


(באדיבות הוועד האולימפי)


לינוי אשרם
אמרה באירוע: "אני שמחה שאני בחמישייה הפותחת. הספורטאים שאיתי היו כבר במשחקים אולימפיים ואני עדיין לא. אנחנו חיים בעידן האונליין ולי ניתנת הזדמנות עסקית להיות מותג. קובי, תודה על היוזמה והמימוש. כשחשפת בפניי את הרעיון לא האמנתי שזה יקרה. אז תודה רבה ובהצלחה".

משום שמדובר בפרויקט התנדבותי, הרווח יהיה כולו של הספורטאים. החנויות יושקו בתקופה הקרובה כאשר כל ספורטאי יוצג בנפרד. אלכס שטילוב הוסיף: "אני מודה על ההזדמנות שאני יכול לקחת חלק בפרויקט הזה. ספורטאים הם גיבורי על, לא פחות. אנחנו משקיעים הרבה וחשוב להפוך להיות מושא להערצה לילדים ברחבי הארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי