שלוש מאיות הפרידו בין ויסמן למדליית ארד באליפות אירופה

דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן | Oliver Hardt/Getty Images for European Athletics

האצנית הגיעה לקו הסיום בתחרות עד גיל 23 בשבדיה אחרי 11.48 שניות, אך זה הספיק למקום הרביעי בלבד במקצה 100 מטרים. יעקובי הגיע למקום ה-15 בריצת 400 מטר משוכות, זורקת הדיסקוס ולאנו סיימה תשיעית

(גודל טקסט)

דיאנה ויסמן פספסה מדליה בגמר אליפות אירופה עד גיל 23 באתלטיקה שנערכת בשוודיה. האצנית, שעלתה אתמול לגמר ריצת 100 מטרים מהמקום השני, קיוותה לשמור על המיקום הכללי ואולי אף לשפרו ובכך לעלות על הפודיום. ויסמן הגיעה אל קו הסיום רביעית בזמן של 11.48 שניות, כאשר רק שלוש מאיות מפרידות בינה לבין המקום השלישי ומדליית הארד.

במסגרת היום השני של התחרות התקיימו מוקדמות של מקצועות נוספים כאשר אחד מהם הוא ריצת 400 מטרים משוכות. הנציג הישראלי היה אדם יעקובי שסיים את הריצה שלו בזמן של 51.89 שניות. הוא אמנם היה חמישי במקצה שלו, אך לאחר שקלול כל המקצים התמקם במקום ה-15 הכללי שהעלה אותו לחצי הגמר.

זורקת הדיסקוס אסטל ולאנו, שהעפילה לגמר אתמול, סיימה במקום התשיעי בתוצאה של 49.92 מטרים בתום הסיבוב השלישי. משום שפספסה במקום אחד את ההזדמנות לקבל שלוש זריקות נוספות (מקום 1-8 בלבד), היא סיימה את דרכה בתחרות. הקופצת לגובה חנין נאסר עברה את גובה 1.68 מטרים, אך פסלה בכל שלושת הניסיונות שלה לעבור את גובה 1.73 מטרים ולא העפילה לגמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי