לינוי אשרם זכתה באליפות ישראל בפעם השלישית ברציפות

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

אליפות ישראל בהתעמלות אמנותית נפתחה, והתקווה הישראלית למדלייה בטוקיו 2020 הייתה פעם נוספת רמה אחת מעל כולן וקטפה את מדליית הזהב רגע לפני אליפות העולם בבאקו, בה ישתתפו גם וורונקוב וזליקמן

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בהתעמלות אמנותית יצאה היום לדרך (שישי) בתל אביב. היציעים באולם בהדר יוסף היו ריקים למחצה, למרות העובדה שלינוי אשרם, סגנית אלופת העולם, מופיעה וזו הזדמנות טובה לראות אותה בארץ, לפני אליפות העולם שתפתח בחודש הבא בבאקו.

ההפתעה הגדולה הגיעה כאשר אשרם (הפועל ראשון לציון) לא נכנסה לפודיום בתרגיל האלות, לאחר שהפילה פעמיים את המכשיר וקיבלה את הציון 20.0 נקודות ומקום רביעי בלבד. את המקום הראשון במכשיר קטפה ניקול וורונקוב (מכבי תל אביב) שרשמה תרגיל נקי וקיבלה ציון של 21.65 נקודות. במדליית הכסף זכתה יוליאנה טלגין (מכבי תל אביב) עם 20.8 נקודות ואת מדליית הארד קטפה ניקול זליקמן (מכבי תל אביב), שעתידה גם היא להתחרות באליפות העולם לצד אשרם, עם 20.7 נקודות. בסיום התחרות, ביקשה אשרם לבצע את התרגיל מחדש ללא ציון, על מנת לשפר את תחושותיה, וזכתה לתשואות מהקהל.

במכשיר הסרט הציגה אשרם תרגיל המתקרב לציון מושלם, ובו שלטה בכל תזוזה של המכשיר כשהיא מבצעת תנועות חלקות וללא תקלות. היא תוגמלה בהתאם עם ציון של 22.5 נקודות ומדליית הזהב. במקום השני זכתה זליקמן עם 20.25 נקודות. במדליית הארד זכתה וורונקוב עם ציון של 19.8 נקודות, ובעצם הבטיחה את השתתפותה באליפות העולם, והיא תהיה הנציגה השלישית של ישראל.

אשרם בתרגיל הסרט. שלטה בכל תזוזה של המכשיר (מאיה ביאליק)
אשרם בתרגיל הסרט. שלטה בכל תזוזה של המכשיר (מאיה ביאליק)

אשרם המשיכה עם היכולת המרשימה גם בתרגיל החישוק, לצד עידוד בלתי פוסק ופתחה פער על שאר מתחרותיה עם 22.7 נקודות. זליקמן, שאולי תצטרף לאשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, הציגה תרגיל מרהיב בו זרקה את המכשיר גבוה כך שכמעט נגע בתקרת האולם וקיבלה את מדליית הכסף, ביחד עם ציון של 21.45 נקודות. וורנוקוב סיימה שלישית עם 19.75 נקודות.

יחסי הכוחות לא השתנו גם בתרגיל הכדור, כשאשרם הייתה מעל כולן וזכתה בזהב עם ציון של 23.0 נקודות. זליקמן פען נוספת סיימה כסגניתה, לאחר שהציגה תרגיל נטול הפלות וטעויות עם הכדור, וקיבלה ציון של 21.7 נקודות. שלישית סיימה טלגין עם 20.95 נקודות.

התחרות הסתיימה לאחר שש שעות, כשעה מעל זמן הסיום הצפוי בשל ויכוח של שופטות התחרות על ניקוד, שהעלה את משך ההמתנה. בתום היום הארוך, הסתיים גם הקרב רב (שכלול כל תוצאות המכשירים יחדיו) עם שלוש הזוכות:

1. לינוי אשרם – 88.2 נקודות
2. ניקול זליקמן – 84.1 נקודות
3. ניקול וורונקוב – 81.75 נקודות

אשרם על הפודיום ביחד עם זליקמן ו-וורנקוב (מאיה ביאליק)
אשרם, אלופת ישראל בפעם השלישית ברציפות, ביחד עם וורונקוב וזליקמן (מאיה ביאליק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי