שוב החלום התנפץ: אופיר נצר קרעה את הרצועה הצולבת

אופיר נצר
אופיר נצר | עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי

המתעמלת הבכירה בישראל, שפספסה את משחקי ריו 2016 בעקבות פציעה זהה ברגל שמאל, נפגעה הפעם בברכה הימנית וספק אם תוכל לשוב לפעילות. האיגוד מסר: "גאים בה ומקווים לחזור לראותה באולם ההתעמלות בקרוב"

(גודל טקסט)

אופיר נצר, המתעמלת הבכירה בישראל, נפצעה בברכה הימנית ביום שישי האחרון במהלך אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים, בקפיצה הראשונה שלה. לאחר סדרת בדיקות, היום (שני) נקבע כי נצר קרעה את הרצועה הצולבת ותיאלץ לעבור ניתוח שחזור.

לפני כשמונה חודשים, נצר עברה להתאמן בספרד תחת המאמן פדרו מיר, במטרה להגשים את שאיפותיה המקצועיות וזאת כחלק מתכנית מקצועית בתמיכת איגוד ההתעמלות והוועד האולימפי. רק באוגוסט הקודם התראיינה נצר למעריב וסיפרה על ההשתקמות מאותה פציעה ברגל שמאל ועל חלום ריו 2016 שהתנפץ לה בפנים, יחד עם התקווה לשוב למשחקים האולימפיים בטוקיו.

"לצערי שוב נפצעתי והחלום התנפץ מול העיניים פעם נוספת. לא הצלחתי להשיג את כל המטרות שלי, אבל עברתי כל כך הרבה דברים בדרך ולפעמים הדרך משמעותית יותר מהתוצאה הסופית," סיפרה נצר בעצב עם קבלת תוצאות הבדיקות, "תודה לכולם על כל הדאגה ותודה מיוחדת להורים שלי, למשה יצחק, למאמן שלי פדרו מיר, לאיגוד ההתעמלות ולוועד האולימפי על התמיכה האינסופית".

בשורה אכזרית למתעמלת הבכירה. אופיר נצר. (עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
בשורה אכזרית למתעמלת הבכירה. אופיר נצר. (עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

מאיגוד ההתעמלות נמסר: "בשלב זה מוקדם לומר אם אופיר תשוב לפעילות, אך אנו באיגוד ההתעמלות מאחלים לה רפואה שלמה, גאים בה על הנחישות וההתמדה ומקווים שנחזור לראותה באולם ההתעמלות בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי