קטי ספיצ'קוב קרובה להבטחת מדליה בתחרות הקדם אולימפית

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | JESUS RENEDOSAILING ENERGYWORLD SAILING

הגולשת הצעירה שמרה על המקום השני בתחרות באנושימה, רק מעידה רצינית בשיוט המדליות עלולה להוציא אותה אל מחוץ לפודיום ולמנוע ממנה את הישג השיא בקריירה

(גודל טקסט)

קטי ספיצ'קוב עשתה הבוקר (שלישי) צעד נוסף אל עבר זכייה במדליה יוקרתית באנושימה, כששמרה על המקום השני בתחרות הקדם אולימפית ערב שיוט המדליות של העשירייה הראשונה.

הגולשת בת ה-20 מהפועל אילת, פתחה את הבוקר ביפן עם ניצחון באתר האולימפי של טוקיו 2020, סיימה שניה בשיוט השני וחתמה את היום עם מקום 6 בשיוט השלישי כדי לפתוח פער של 14 נקודות מהמקום הרביעי, שם נמצאת אמה ווילסון הבריטית, סגנית אלופת אירופה, כשנותר רק שיוט המדליות מחר.

יונשו לו הסינית ממשיכה להוביל בבטחה עם 34 נקודות לפני ספיצ'קוב, שצברה 41 נקודות שליליות ומקדימה ב-4 נקודות את האלופה האולימפית שרלין פיקון הצרפתיה לה יש 45 נקודות. ווילסון עם 55 נקודות ומדליסטית הארד האולימפית הרוסיה, סטפניה אלפוטינה, עם 56 נקודות במקום החמישי. למעשה מסתמן קרב ישראלי-צרפתי על מדליית הכסף, כשרק נפילה משמעותית של ספיצ'וקב יחד עם התעלות של הבריטית או הרוסיה יכול למנוע מהאילתית את הפודיום המשמעותי ביותר בקריירה שלה.

גם בגברים יש לישראל ייצוג בשיוט המדליות מחר, אליו מגיע יואב כהן מהפועל שדות ים כשהוא מדורג 9 (14,11,5) וללא אפשרות לאיים על הפודיום. סיכוי להופעה בשיוט המדליות גם לשייטות ה-470 גיל כהן ונועה לסרי המדורגות 10 (8,2), לאחר פסילתן של היריבות היפניות, ולצמד הישראליות נותרו מחר שני שיוטים, בטרם שיוט המדליות מחרתיים. בגברים, ניתאי חסון וטל הררי 19 (20,14) ובלייזר מדורג שגיא גלנץ 30.


ספיצ'קוב מתקרבת למדליה ביפן (JESUS RENEDOSAILING ENERGYWORLD SAILING)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי