נבחרת ישראל באתלטיקה נשארה בדרג השני באירופה

נבחרת ישראל באתלטיקה
נבחרת ישראל באתלטיקה | איגוד האתלטיקה

ההתאחדות האירופית צמצמה את מספר היורדות לדרג ג', והנבחרת הלאומית חזרה לקבוצת הדירוג השנייה. נבחרת השליחות המריאה לצרפת ותיקח חלק במסגרת הדיימונד ליג

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים ירדה נבחרת האתלטיקה של ישראל לדרג השלישי בתחרות האומות, היום (רביעי) קיבלה ההתאחדות האירופית החלטה לשנות את מספר היורדות והעולות מדרג ב', ובסופו של יום רק ארבע נבחרות ירדו, במקום חמש. בעקבות כך, ישראל אשר סיימה במקום השמיני עמדה במטרתה ונשארה בדרג השני באירופה.

חשוב לציין כי מיקומה הסופי של הנבחרת, והניקוד שצברה באליפות אירופה לאומות היו הגבוהים ביותר שהושגו בתולדות נבחרות האתלטיקה של מדינת ישראל.  בהודעה רשמית מאיגוד האתלטיקה נכתב: "העובדה שההתאחדות האירופית החליטה להוריד חמש נבחרות מדרג בו יש 12 נבחרות הינה חריגה בכל קנה מידה של עולות ויורדות בתחרויות".

"אך כאמור, ההחלטה שהתקבלה שונתה ובעקבות כך הנבחרת נשארה בדרג השני. בסופו של דבר היה סוף מוצלח לתחרות מוצלחת". התחרות הבאה תתקיים בחודש יוני 2021, והיריבות של ישראל בדרג ב' יהיו: אוסטריה, בולגריה, קרואטיה, דנמרק, הונגריה, איסלנד, לטביה ,ליטא, צ'כיה, סלובקיה, סלובניה ורוסיה (אם תחזור מהשעיה).

נבחרת השליחות בריצת 100*4 (באדיבות איגוד האתלטיקה)
נבחרת השליחות בריצת 100*4 (באדיבות איגוד האתלטיקה)

בתוך כך, נבחרת השליחות בריצת 100*4 מטר ירוצו ביום שבת הקרוב במסגרת תחרות הדיימונד ליג. הנציגות בנבחרת יהיו דיאנה וייסמן (מכבי הישגים ראשון לציון), גל קדמון (אתלטי הנגב), אולגה לנסקי (לידר ירושלים), אילנה דורפמן (הפועל חולון) וג'ומאן ג'ובראן (אתלטי הנגב).

ביחד עם המאמנת אירנה וייסמן, המריאו הספורטאיות היום בשעות הצהריים לפריז, על מנת להתחרות בסבב. וייסמן תיקח חלק גם בתחרויות האישיות, כשתשתתף במקצה הריצה ל-100 מטרים.

נבחרת השליחות שברה את השיא הישראלי במהלך אליפות אירופה לאומות, ורשמה תוצאה של 44.85 שניות. בשעות הערב של יום שבת הקרוב יתחילו את התחרויות בצרפת. עוד לפני תתחרה וייסמן במקצה האישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי