אליפות אירופה לנוער בגלשני רוח: ישראל גרפה את כל מדליות הזהב

אליפות אירופה לנוער בגלשני רוח במכמורת
אליפות אירופה לנוער בגלשני רוח במכמורת | איגוד השייט

הצלחה מסחררת לחבורה בכחול-לבן בתחרות הבינלאומית הראשונה אי פעם במכמורת: כפרי הוכתרה לאלופת אירופה אחרי שעשתה זאת בשנה שעברה בתחרות עד גיל 15, בה זכתה השנה שטיינברג. לב והלפרין זכו בגברים

(גודל טקסט)

אליפות אירופה בגלשני רוח עד גיל 17 הסתיימה במכמורת עם קוורטט ישראלי של ארבעה אלופי אירופה – כל ארבע מדליות הזהב של הקטגוריות השונות חולקו לספורטאי הנבחרת בכחול-לבן, והמארגנים החליטו כי במקום להשמיע את התקווה ארבע פעמים היא תנוגן פעם אחת כשכל הארבעה על דוכן המנצחים.

מיקה כפרי הוכתרה כאלופת אירופה עד 17 לאחר שבשנה שעברה זכתה באליפות היבשת עד 15, בקטגוריה עד גיל 15 הוכתרה תמר שטיינברג מהפועל שדות ים, בתו בת ה-13 של מאמן נבחרת הגברים גור שטיינברג, שנאלץ להחמיץ את התחרות ואת הטקס מכיוון שהוא נמצא בתחרות הקדם אולימפית ביפן.

בגברים, רותם לב מהפועל אילת הוכתר כאלוף עד גיל 17 ביום בו חברתו למועדון קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית הארד בתחרות הקדם אולימפית, ודניאל הלפרין משדות ים הוא אלוף אירופה עד 15.

בסך הכל זכתה ישראל בשמונה מדליות. עידו פומרנץ הוא סגן אלוף אירופה עד 17, אסף זיו כנל עד 15, וכך גם לינוי שוורץ בנשים עד 17. במדליית ארד זכה רום לוי שהשלים פודיום כל ישראלי בנערים עד 15. 170 מתחרים מ-18 מדינות השתתפו בתחרות הבינלאומית הראשונה אי פעם שהתקיימה במכמורת.


תמר שטיינברג אחרי הזכייה (איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי