הישג נהדר לשחר קליינר: מקום 17 באליפות העולם לנוער

שחר קליינר
שחר קליינר | עדי רביד

הקשת היה לנציג הישראלי הראשון בתחרות אחרי שש שנות היעדרות, אך הוא נעצר במדריד בסיבוב השלישי על ידי המדורג מספר 1 בטורניר

(גודל טקסט)

הקשת הישראלי שחר קליינר, שנטל השבוע חלק באליפות העולם לנוער במדריד, סיים במקום ה-17 והודח רק לאחר הפסד למדורג ראשון בסיבוב השלישי. קליינר הוא הנציג הישראלי הראשון מזה שש שנים שהשתתף באליפות.

קליינר פתח את תחרות המוקדמות במקום ה-33 מתוך 107 קשתים עם תוצאה של 652 מתוך 720 נקודות אפשריות, וניצח בסיבוב הראשון את הקנדי ז'ול שונאר 3:7, ולאחר מכן בסיבוב השני ניצח הישראלי את הרוסי מוחיבולו מחמדוב 1:7 תוך שהוא משיג 117 נק' מתוך 120. בסיבוב השלישי הגיעה המשוכה הגבוהה ביותר עבור הישראלי – קים ז'ה דאוק הדרום קוריאני שדורג ראשון במוקדמות. קליינר נכנע 7:3, לא לפני שירה סט מושלם בסט הראשון והצליח להגיע לשוויון בסטים במהלך ההתמודדות.

קליינר, המתאמן במועדון "קשתות המאה ה-21" בסניפי גבעתיים ובווינגייט ומודרך על ידי יורי יוגב וגיא מצקין, אמר: "זה אליפות עולם ראשונה שלי לאחר שנתיים של תחרות ברמה האירופית. אין ספק שיש פער בין הרמה בישראל לרמה בעולם אבל הפער מצטמצם. אני מסכם תחרות טובה עם למידה והצלחות לעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי