מורן סמואל זכתה במדליית הארד באליפות העולם באוסטריה

מורן סמואל
מורן סמואל | DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה

הישג גדול לחותרת הפראלימפית שסיימה את התחרות במקום השלישי ב-2,000 מ' כאשר חצתה את קו הסיום בזמן של 10:30.19 דקות. דניאל הגיע למקום השישי במקצה של 2,000 מ', מזרחי ושאהין סיימו במקום החמישי

(גודל טקסט)

הישג מרשים למורן סמואל החותרת הפראלימפית הבכירה, שמוכיחה שוב כי שייכת לטופ העולמי עם זכייה במדליית ארד בגמר שהתקיים היום (ראשון) באליפות העולם באוסטריה. סמואל סיימה במקום השלישי במקצה הגמר ל-2,000 מטר וחצתה את קו הסיום בזמן של 10:30.19 דקות, כאשר מדובר בשיפור אדיר של כ-30 שניות בתוך שנה בלבד.

מורן סמואל סיכמה את התחרות: "על גדות הירקון, יש מרכז דניאל לחתירה שקם בזכות חזון של אישה מדהימה שהיה לה חלום שיום אחד חותרים ישראלים ייצגו את ישראל במשחקים הגדולים בעולם. הצלחנו להוציא ייצוג של שלוש סירות שונות, לכן, המדליה הזו היא לא רק שלי היא של כולם. אמנם רציתי יותר ממדליית ארד, אבל הצלחתי לשפר את השיא שלי, ויש לי עוד עבודה עד לטוקיו. אבל ללא ספק אין תחושה יותר מדהימה מלצאת עם מדלייה על הצוואר".

שמוליק דניאל, הגיע במקום השישי במקצה הגמר במרחק של 2000 מטר, וממוקם במקום השישי בעולם במקצה פראלימפי בסירת יחיד גברים. מדובר בהישג ענקי מאחר וזו הפעם הראשונה ששמוליק מגיע לגמר A בתחרות בינלאומית.


"המדליה הזו היא לא רק שלי היא של כולם". מורן סמואל (דטלב סייב)

עוד ממשיכים לייצג אותנו בכבוד הם רביעיית החותרים הפראלימפית, שזכו בכרטיס השלישי למשחקים הפראלימפים: מיכל פיינבלט, סימונה שטוק גורן, ברק חצור ואחיה קליין עם הגאית מרליינה מילר שהגיעו למקום השישי בעולם עם תוצאה של 7:42.510 במקצה הגמר בתחרות.

בנוסף, זוג החותרת והחותר הפראלימפים, שי לי מזרחי וסלאח שאהין סיימו את גמר A במקום החמישי. החותרים הם חברי בית הלוחם תל אביב, המתאמנים במרכז דניאל לחתירה בירקון, ובמחנות אימונים בח"ול לסירוגין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי