לינוי אשרם מדורגת ראשונה בתרגיל הסרט. ניקול זליקמן שנייה

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

אליפות העולם בהתעמלות אמנותית: המתעמלת הישראלית זכתה לציון גבוה בתחרות - 21.150 ומדורגת כרגע בפסגה. יוליה טלגין הצעירה במקום החמישי

(גודל טקסט)

אחרי הפתיחה המצוינת של לינוי אשרם אתמול (שלישי) באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, שכללה מדליית כסף במכשיר החישוק ומדליית ארד במכשיר הכדור, המשיכה התחרות היום עם מכשיר הסרט.

אשרם הציגה תרגיל נהדר בו זכתה לציון של 21.150 נקודות ומדורגת כרגע במקום הראשון, כאשר המוקדמות יסתיימו רק מחר ותמונת העולות לגמר תתברר בתום כל הסבבים. הגמר ייערך מחר, כמוהו גם מוקדמות תרגיל האלות. אשרם תקווה לעמוד על הפודיום בפעם השלישית והרביעית בתחרות, כלומר בסך כל ארבעת המכשירים. גם ניקול זליקמן, שאתמול סיימה רביעית בתרגול החישוק, השתתפה במוקדמות הסרט וקיבלה ציון של 19.350 נקודות על התרגיל. היא כרגע מדורגת במקום השני.

חוץ משתיהן גם המתעמלת הצעירה יוליה טלגין השתתפה במוקדמות מכשיר זה והציגה תרגיל נקי שהביא לה 18.050 נקודות ומקום חמישי, נכון לשלב זה במוקדמות.
מחר בערב, בתום ארבעת התרגילים, ידעו אשרם וזליקמן את דירוגם בקרב רב שייערך ביום שישי, כאשר 16 המתעמלות הראשונות יקבלו כרטיס למשחקים האולמפיים בטוקיו בקיץ הבא.  

לינוי אשרם. יום מוצלח למתעמלת הישראלית (עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
לינוי אשרם. יום מוצלח למתעמלת הישראלית (עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי