נבחרת ההתעמלות האומנותית השיגה את הקריטריון לטוקיו

נבחרת ההתעמלות האומנותית
נבחרת ההתעמלות האמנותית | איגוד ההתעמלות

הנבחרת הישראלית סיימה בין שמונה הראשונות עם ציון של 27.500 בתרגיל המשולב של חישוקים ואלות ו-27.455 בתרגיל הכדור, ותטוס בשנה הבאה למשחקים האולימפיים. איגוד ההתעמלות: "הוכחה ניצחת לעוצמת הענף"

(גודל טקסט)

אחרי שלינוי אשרם וניקול זליקמן קבעו השבוע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, הגיעה תורה של הנבחרת הקבוצתית להבטיח את מקומה. הנבחרת עמדה במשימה והעפילה היום (שבת) לגמר התרגיל הקבוצתי באליפות העולם שנערכת בבאקו, ותהיה אף היא בתחרות החשובה מכולן בקיץ הבא.

הנבחרת המורכבת משי בן רובי, בר שפוצ'ניקוב, אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, ליזי אלעד, נטלי רייץ וקארין וקסמן תחת המאמנת הראשית אירה ויגדורצ'יק, המאמנת וכוריאוגרפית רחלי ויגדורצ'יק והמאמנת נועה קדוש פתחה את היום בתרגיל המשולב של מכשירי החישוקים והאלות. היא הציגה תרגיל נקי ללא שום הפלת מכשיר וזכתה לציון של 27.500 נקודות ששם אותה במקום החמישי. הנבחרת תתחרה בגמר מחר.

בתרגיל הכדורים הציגה הנבחרת תרגיל שזרם נהדר ללא שום טעויות ותקלות. היא זכתה לציון של 27.455 נקודות שהבטיח לה את המקום בטוקיו אחרי שסיימה במקום השישי הכללי, כאשר המדינות שסיימו מעליה – רוסיה, איטליה, בולגריה ויפן המארחת – כבר הבטיחו את מקומן מבעוד מועד. בנוסף, הנבחרת עלתה לגמר גם במכשיר זה מהמקום השביעי.

איגוד ההתעמלות לא נשאר אדיש להישגים שהגיעו ביממה האחרונה ואמר: "אנחנו פשוט מאושרים ומתפוצצים מגאווה. הגענו לאליפות העולם במטרה להשיג שלושה כרטיסים לטוקיו ועשינו את זה! לינוי אשרם, ניקול זליקמן והנבחרת הקבוצתית הבטיחו את מקומן בטוקיו!! הוכחה ניצחת לעוצמת הענף בזירה הבינלאומית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי