קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית הכסף באליפות העולם בשייט

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | KAZUHIRO NOGI/AFP/Getty Images

הגולשת בת ה-20 הגיעה שלישית אל קו הסיום והפכה לראשונה שעומדת על הפודיום מאז מעיין דוידוביץ' בשנת 2014. בנוסף לכך הבטיחה כמעט בוודאות את מקומה במשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית כסף באליפות העולם בשייט הנערכת בימים אלה באגם גארדה שבאיטליה. ספיצ'קוב, המובילה מבין נבחרת הנשים בדגם RSX הגיעה אל שיוט המדליות שנערך היום (שבת) כשהיא מדורגת שלישית ונמצאת בתמונה לעלות על הפודיום.

ספיצ'קוב בת ה-20 הגיעה אל קו הסיום שלישית, אך עקפה את ליליאן דה חוס ההולנדית שהייתה אמורה לזכות במדליית הכסף בשתי נקודות ובכך לזכות בצבע זה בעצמה. במדליית הזהב זכתה לו יוניקו מסין. זו מדליה ראשונה לישראל מאז 2014, אז עשתה זאת הגולשת מעיין דוידוביץ'.

בכך למעשה הבטיחה ספציקוב גם את הפיכתה לנציגה הישראלית במשחקים האולימפיים בדגם זה, שכן היא עברה את שלוש המתחרות האחרות בפער. למעשה, התסריט היחיד בו ספיצ'קוב לא תהיה הנציגה הישראלית יקרה רק אם נוי דריהן, מאיה מוריס או נגה גלר יזכו במדליית זהב באליפות העולם שתהיה בהמשך השנה.

המדליה הזו נועלת תקופה מדהימה עבור הגולשת הצעירה. לפני כחודש זכתה ספיצ'קוב במדליית ארד בגביע העולם ביפן, באתר בו יערכו תחרויות השייט במשחקים האולימפיים.


קטי ספיצ'קוב עם נוי דריהן (התמונות באדיבות איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי