דיאנה ויסמן סיימה במקום ה-30 בריצת 100 מ' באליפות העולם

דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן | טיבור יגר

האצנית עצרה את השעון בזמן של 11.39 שניות בדוחא ולמרות שלא עלתה לחצי הגמר, היא יכולה להיות מרוצה לאחר שהגיעה למקום מכובד מתוך 47 המשתתפות

(גודל טקסט)

אליפות העולם באתלטיקה המשיכה היום (שבת) בדוחא ועבור הענף שנחשב כמלכת הספורט, אחד מרגעי השיא התחיל. ריצת 100 מטרים המהירה, היוקרתית מכולן, נפתחה כאשר גם לישראל יש נציגה בשלב המוקדמות.

האצנית דיאנה ויסמן, שנכנסה ברגע האחרון בתור אחת מהמפסידות במהירות ביותר כאשר רק מאית אחת הייתה חסרה לה בקריטריון, התחרתה במקצה הראשון. הישראלית סיימה בזמן של 11.39 ומקום חמישי במקצה, שהפך במשך ל-30 הכללי מתוך 47 המשתתפות. ויסמן אמנם לא העפילה לחצי הגמר, אבל יכולה להיות מעודדת משלושה דברים: ראשית, כשהיא רק בת 21, הייתה האצנית הרצה הצעירה ביותר על המסלול.

כמו כן, היא נכנסה לאליפות העולם כשהיא מדורגת במקום ה-40 הכללי ובתום הריצה עברה כאמור התקדמה עוד שלב לכיוון הטופ העולמי. יותר מכך, שיאה הישראלי של ויסמן, העומד על 11.25 שניות, היה מספיק לעליה לחצי הגמר אם הייתה קובעת אותו במקצה.


יכולה להיות מרוצה. דיאנה ויסמן (Oliver Hardt/Getty Images for European Athletics)

המקום השלישי, שמעפיל אוטומטית לשלב הבא, סיים ארבע מאיות מעל הזמן שקבעה הישראלית לפני פחות מחודש, כך שהישראלית כעת מודעת שהשיא שלה אינו רחוק שנות אור מהמקום בו שואפת להיות. ויסמן נועלת שנה חלומית עבורה, בו התעלתה על עצמה כמעט בכל תחרות אפשרית ושיפרה את השיא של עצמה שוב ושוב.

למעשה, אליפות העולם עבור הנבחרת הישראלית הסתיימה, כאשר אדוה כהן סיימה את דרכה במוקדמות ריצת 3,000 מכשולים וכידוע לונה צ'מטאי-סלפטר פרשה מהמרתון לפנות בוקר בשל החום הכבד השורר במפרץ הפרסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי