קטי ספיצ'קוב נחתה בארץ: "המטרה – מדליה אולימפית". צפו

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | באדיבות איגוד השייט

סגנית אלופת העולם בגלישה זכתה לקבלת פנים חמה של פרחים ושמפניות: "נותרו עשה חודשים לתת הכל. אני מתקרבת לאלופת העולם הסינית ומדביקה את הפער, אמן שאצליח לעקוף אותה בשנה הזו"

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה אתמול במדליית הכסף באליפות העולם, נחתה היום (ראשון) הגולשת קטי ספיצ'קוב חזרה בארץ. היא זכתה לקבלת פנים שכללה שמפניות מצד חבריה, התראיינה אצל התקשורת שחיכתה לה ומשם מיהרה אל טיסת ההמשך לבית שלה שנמצא באילת.

"אני מאוד מתרגשת. אנחנו היום בחג ראש השנה, ואני בדרך למשפחה לארוחת החג. אין דרך יותר טובה להתחיל את השנה או לסיים את השנה מהדרך הזו," אמרה הגולשת בת ה-21. "יש לי שתי מטרות לשנה החדשה: הראשונה להיות הנציגה של ישראל במשחקים האולימפיים, והשנייה לזכות במדליה אולימפית. זה החלום שלי."

על הדרך למשחקים האולימפיים אמרה סגנית אלופת העולם הטרייה: "נותרו עוד עשרה חודשים כדי לתת את הכל ולהצליח. אם אני יודעת שהעליתי את רף הציפיות? אולי הראיתי את זה לאנשים אחרים, כי בשבילי הציפיות היו מזמן רשומות".

על התחרות עצמה סיפרה הגולשת: "בתחרויות האלה תמיד הכל אותו דבר. צריך לחכות לרוח ואז לעשות את הטוב ביותר בתנאים שיש. אם אצליח לנצח את אלופת העולם מסין בהמשך? יש לי דווקא סיפור מצחיק על זה. לפני התחרות ישבתי עם פייר לוקט, המאמן שלי, לשיחה והוא אמר לי שאני צריכה להתעסק פחות במאבק שלי עם הישראליות. אני הרי "נלחמת" איתן על הכרטיס הבודד לייצג את ישראל בטוקיו. הוא אמר לי להתעסק בעצמי. אני אמרתי שמטרה אחת שאני רוצה לעצמי היא לעקוף אותה, אבל היא ניצחה את התחרות. היא עשתה עונה מדהימה. אני מתקרבת אליה ומדביקה את הפער ממנה. אמן שאצליח לעקוף אותה בשנה הזו. שתהיה שנה טובה לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי