אליפות הבלקן: מדליית זהב לנבחרת ישראל במרוצי שדה

נבחרת הרצים הצעירים
נבחרת הרצים הצעירים | באדיבות איגוד האתלטיקה

בתחרויות עד גיל 20 הנערכות במונטנגרו, זכתה הנבחרת במדליה הקבוצתית לאחר שהדירוג האישי של כל אחד מהאתלטים, הציב אותה עם ההישגים הטובים ביותר

(גודל טקסט)
אליפות הבלקן במרוצי שדה עד גיל 20 נערכת בימים אלה בבראנה, מונטנגרו. היום (שבת) זכתה נבחרת ישראל במדליית זהב קבוצתית לאחר שהדירוג של כל אחד מהאתלטים הציב אותה עם ההישגים הטובים ביותר.


הנבחרת מורכבת מאדיסו גואדה (אתלטי הסמטה), אסף הררי (לידר ירושלים),זמנו מוצ'ה (מכבי הישגים ראשון לציון) ודגו אבבה (אתלטי הסמטה). גואדה היה זה שסיים במקום הראשון את המרוץ ובכך זכה בשתי מדליות זהב: אישית וכאמור קבוצתית. אבבה הגיע שלישי ובכך זכה במדליית ארד אישית וכמו כן בזהב הקבוצתי. הררי סיים במקום החמישי ומוצ'ה הגיע אל קו הסיום שביעי.


הדירוג הקבוצתי נקבע על-פי דירוג האתלטים בקטגוריה האישית, זאת כאשר סופרים את המקום של כל רץ ומתחשבים רק בשלושה (מתוך ארבעה) הראשונים. למעשה, שלושת הרצים בנבחרת הגיעו בין חמשת הראשונים, מה שהעמיד את הנבחרת הישראלית בראש הפודיום עם הניקוד הכולל הטוב ביותר.


שמואל אבוהאי (אתלטי הסמטה ) ניצח במקצה הבוגרים של אליפות הבלקן במרוצי שדה, והמשיך את ההצלחה של הנבחרת באליפות כשהוסיף עוד מדליית זהב למשלחת. במקצה הנערות סיימה שחר אתגר ממכבי הישגים ראשון לציון במקום ה-18 מתוך 27.

 

 

 

 

 

ReplyForward

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי