אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 18 תיערך בירושלים ב-2022

איגוד האתלטיקה
איגוד האתלטיקה | איגוד האתלטיקה

בוועידה של איגוד האתלטיקה באיסטנבול נקבע כי בירת ישראל תארח את התחרות היוקרתית בעוד שנתיים וחצי, לאחר שגברה בהצבעה על המועמדת הנוספת פולין. ראש העיר משה ליאון: "הישג גדול, מצפה לנו חגיגה ספורטיבית"

(גודל טקסט)

עוד אירוע ספורט בינלאומי בדרך לישראל: איגוד האתלטיקה הודיע היום (שלישי) יחד עם עיריית ירושלים כי העיר זכתה לארח את אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 18 בשנת 2022. ירושלים נבחרה בוועידה באיסטנבול לאחר שהמועמדות צומצמו לשתיים בלבד, בישראל ובפולין.

"משחקי אליפות בקנה מידה כזה הם חגיגה גדולה, אזרחי ישראל ותושבי ירושלים יוכלו להנות מדור העתיד של האתלטיקה האירופית ולצפות בהם מהיציעים", נאמר בהודעה הרשמית של האיגוד.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון בירך: "זהו הישג גדול לעיר ירושלים! אחרי חודשים רבים של מאמץ אני שמח שהצלחנו וירושלים תזכה לארח את אליפות אירופה. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית נהדרת בבירה".

יו"ר איגוד האתלטיקה עמי ברן:" אני שמח שההתאחדות האירופאית הביעה אמון באיגוד האתלטיקה ובעיריית ירושלים לקיים את אליפות אירופה מתחת לגיל 18 בישראל. זהו נדבך היסטורי עבור מדינת ישראל בכלל ועבור האתלטיקה הישראלי בפרט."

מירי רגב.
מירי רגב. "הצבעת אמון במדינת ישראל ובביטחונה דווקא היום" (אודי ציטיאט)

סגן ראש העיר אלישע פלג, שעמד בראש המשלחת, ציין שזהו הישג אדיר עבור ירושלים ומדינת ישראל והבעת אמון ותמיכה של מדינות אירופה במעמדה של ירושלים.

השרה מירי רגב בירכה גם היא: "אני מברכת את עיריית ירושלים על הבחירה בה לארח את אליפות אירופה באתלטיקה לנוער בשנת 2022. עם כניסתי לתפקיד ראיתי חשיבות אסטרטגית גדולה באירוח אירועים בינלאומיים במדינת ישראל ועודדתי את גופי הספורט לפעול להגשת מועמדות כולל עיריית ירושלים תוך העמדת תקציב ייעודי למימון האירועים".

"אני מברכת את איגוד האתלטיקה על החלטתם לגשת יחד עם עיריית ירושלים ולארח אחת מהתחרויות היוקרתיות ביותר בענף האתלטיקה באצטדיון האתלטיקה המחודש בגבעת רם, בירתנו החלטה שקיבלה את ברכת הדרך של המשרד".

"החלטת האיגוד האירופי לקיים את האירוע הינה הצבעת אמון ברורה במדינת ישראל, ביטחונה וחוסנה האזרחי ודווקא ביום זה מעבירה מסר חד וברור לכל מי שמנסה לפגוע במדינת ישראל ובשגרת חיי תושביה. אני מזמינה את אלפי תושבי ירושלים ואזרחי ישראל בכלל ליהנות מחגיגת ספורט איכותית והצצה ראשונה לכוכבי העתיד של ענף האתלטיקה הקלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי