כל תחרויות ההתעמלות בוטלו: "מוטלת עלינו אחריות"

לינוי אשרם, ניקול זליקמן
לינוי אשרם, ניקול זליקמן | איגוד ההתעמלות

האיגוד החליט שלא רק שלא ייערכו תחרויות במשך 30 יום, אלא שגם יתקיים עוצר בחו"ל: "נערים לתקופה מלאה בסימני שאלה וחוסר ודאות, נשתדל להעניק לכולם את התנאים הטובים ביותר כדי להמשיך בהכנה המקצועית"

(גודל טקסט)

אחרי שאיגוד השחייה הוציא היום (חמישי) הודעה ובה נכתב כי כל התחרויות שנועדו להיות בחודש הקרוב מבוטלות, גם איגוד ההתעמלות הוציא הודעה זהה לתקשורת עקב התפשטות נגיף הקורונה.

"אנו נוקטים בשורת צעדים למשך 30 הימים הקרובים החל מהיום הזה", נכתב בהודעה ובה פורט כי מלבד ביטול התחרויות בארץ, יתקיים עוצר תחרויות בחו"ל. כמו כן, הוועדות המקצועיות השונות של האיגוד לא יתכנסו בשל ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ולא תתקיים קבלת קהל במשרדים. "אנו כאיגוד נערכים לתקופה הקרובה, המלאה בסימני שאלה וחוסר וודאות וביחד עם הצוות המקצועי נשתדל להעניק למתעמלים הבכירים שלנו את התנאים הטובים ביותר להמשיך את ההכנה המקצועית שלהם", נכתב בהודעה.

השאלה הגדולה היא כמובן סביב קיום המשחקים האולימפיים בטוקיו, אירוע השיא של כל הענפים האולימפיים. על כך נכתב בהודעה: "אנו מבחינתנו ממשיכים להתכונן בצורה המקצועית והמיטבית למשחקים האולימפיים ועוקבים בדאגה אחר כל העדכונים בנושא ואל מול כל הגורמים הרלוונטיים. אין ספק שאנחנו מתמודדים עם אתגרים חדשים ושונים מאי פעם, אך על כולנו מוטלת אחריות אישית וחברתית לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולשמור על עצמינו וסביבתנו בריאים".

ענף ההתעמלות חווה את השנים המוצלחות והטובות ביותר שלו כאשר שנת 2019 הייתה פורה במיוחד עם שש מדליות של לינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, כולל מדליית ארד בקרב-רב האולימפי. בהתעמלות המכשירים עשה זאת ארטיום דולגופיאט שזכה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע וכמו כן זכה במדליית הכסף באליפות אירופה. גם אנדריי מדבדב עלה על המקום השני בפודיום בתרגיל הקפיצות והוותיק שבחבורה, אלכס שטילוב, הבטיח את מקומו במשחקים אולימפיים רביעיים ברציפות. לראשונה מזה הרבה שנים, ישנו סיכוי גדול לזכייה במדליה אולימפית בישראל בענף שאינו הג'ודו או השייט.


שטילוב מתאמן לקראת טוקיו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי