גור שטיינברג בתהליך הפסקת עבודה באיגוד השייט‎

גור שטיינברג
גור שטיינברג | עדי אבישי

בעקבות התערבות בענייני המאבק בין קטי ספיצ'קוב לנוי דריהן, מאמן הגברים בגלישת רוח משלם את המחיר וצפוי לסיים את תפקידו ביום ראשון. " אנסה לשכנע כי פעלתי לטובת האיגוד ולא נגדו"

(גודל טקסט)

עוד לא חלפו שבועיים מאז סיום אליפות העולם בשייט באוסטרליה, והסערה שבים בזהות בחירת הנציגה לטוקיו עוברת ליבשה. כזכור, בשיוט המדליות קרתה תקרית בין קטי ספיצ'קוב לנוי דריהן וכעת דריהן הגישה ערעור לאיגוד השייט. אלא שהסיפור לא נגמר כאן. מאמן נבחרת הגברים, גור שטיינברג, הביע את דעתו בעניין בפני התקשורת, ועל כך הוא משלם כעת את המחיר.

היום (שישי) פרסם שטיינברג בפייסבוק שלו כי עצם העובדה שצידד בבחירתה של דריהן ונימק מדוע לדעתו היא צריכה להיות הנציגה הישראלית לטוקיו 2020, גורמת לכך שנפתח נגדו הליך של הפסקת עבודה באיגוד. "לצערי, בעקבות דברי שבחירת הנציגה האולימפית עדיין לא הוכרעה ונדרשת לעבור את הועדה שקבע האיגוד, נפתח נגדי הליך של הפסקת עבודה. ביום ראשון יתקיים שימוע בו אנסה לשכנע כי פעלתי לטובת האיגוד ולא נגדו", כתב שטיינברג בפרופיל הפייסבוק שלו.

אחת התגובות לפוסט היו של הגולשת המעוטרת מעיין דוידוביץ' שכתבה: "חשבתי שאנחנו במדינה דמוקרטית וחופשית. עצוב שככה עובדים הדברים. בהצלחה!!!!" גם מאיה מוריס, אחת מחברות נבחרת הנשים, בחרה להגיב בכך שהשתמשה בפרצוף הכועס במקום הלייק.

באותם דברים שכתב לתקשורת בתום אליפות העולם, ציין שטיינברג כי אם ספיצ'קוב תהיה הנציגה הישראלית, ישנה פגיעה גם בנבחרת שלו ובנציגה- שחר צוברי. אז טען המאמן, שהביא את גל פרידמן לזכייה היחידה של ישראל במדליית זהב אולימפית באתונה 2004, שספיצ'קוב הפרה את העבודה בנבחרת כל עוד היא מתאמנת בלכוד, לעומת יתר בנות הנבחרת ודריהן שמתאמנות תחת לי קורזיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי