רגב: "אפעל לממש את יתר השלבים". רזבוזוב: "אסור לעצור כאן"

יואל רזבוזוב, עופר שלח
יואל רזבוזוב, עופר שלח | דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

לאחר הסיכום על השבת האימונים היחידניים של ענפי הספורט התחרותיים מיד לאחר יום העצמאות, השרה מסרה: "צעד זה הינו שלב ראשון ממתווה החזרה לשגרה של עולם הספורט"

(גודל טקסט)

לאחר שהושג היום (שני) סיכום על השבת האימונים היחידניים של ענפי הספורט התחרותיים מיד לאחר יום העצמאות, שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, מסרהבתגובה: "אחרי תקופה ממושכת במהלכה הוקפאה לחלוטין פעילות הספורט, אני שמחה שמשרד הבריאות נענה לבקשתי להחזיר את האימונים לענפי הספורט היחידניים תוך הקפדה על ההנחיות, שמירה על מרחק פיזי בין המתאמנים וללא כל מגע. צעד זה הינו שלב ראשון ממתווה החזרה לשגרה של עולם הספורט שהגשתי ואני אפעל יחד עם משרדי לממש בקרוב את יתר השלבים באופן הדרגתי ובכפוף לשיפור במצב התחלואה במדינה".

ח"כ יואל רזבוזוב בתגובה להודעת משרד הספורט: "אני שמח שהלחץ שהפעלנו בוועדת הקורונה יחד עם גופי הספורט הניב פירות והדברים באמת התחילו לזוז. ההתגייסות של משרד הספורט למאמץ להחזרת הספורט לשגרה היא מבורכת, אבל אסור לעצור כאן. משרד הספורט חייב לקיים דיאלוג מתמיד על בסיס יום יומי עם משרדי הבריאות והאוצר על מנת לספק פתרונות ראויים ולאפשר חזרה מהירה של הספורט לשגרה".

רשימת ענפי הספורט שיורשו לשוב לאימונים: ריצה, קפיצה לרוחק ולגובה, הדיפת כדור ברזל, מוט, אופניים, גולף, גלישת גלים, שיט, חתירה, סקי מים, טניס, טיפוס ספורטיבי, טריאתלון, כדורעף חופים, ניווט, קיאקים, קשתות, רכיבת סוסים, טיסנאות, התעמלות קרקע ומכשירים, שחייה, כדורמים, טניס שולחן, סיוף, קליעה, הרמת משקולות, פיתוח גוף, כדורת, גלגיליות אומנותי, ביליארד, סקווש ובדמינגטון.


(אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי