לא רק הכדורגלנים: גם הספורטאים האולימפיים חוזרים לאימונים

שגיא מוקי
שגיא מוקי | דני מרון

משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות סיכמו שגם הענפים האולימפיים, הפראלימפיים והלא אולימפיים ישובו לפעילות מיידית: "פועלת להרחיב את המעגל בהדרגה", מסרה השרה מירי רגב

(גודל טקסט)

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, הכריזה הבוקר (שישי) כי כל הענפים האולימפיים, הפראלימפיים וענפי הספורט הלא-אולימפיים ההישגיים (איל"ת) חוזרים לפעילות מיידית.

על פי הסיכום אליו הגיעו הבוקר (שישי) הדרגים המקצועיים במשרד התרבות והספורט ובמשרד הבריאות, האימונים יהיו בהרכבים מצומצמים וקבועים של מתאמנים וכוללים תנאים ייחודיים לחידוש האימונים בתקופת משבר הקורונה. במטרה להקל על איגודי הספורט את חזרתם לפעילות, הוחלט כי כל איגוד ימנה ממונה מטעמו לנושא בכדי לקבוע תנאים לקיום האימונים שיעמדו בתו הסגול הרלוונטי". לפעילות ישובו גם ספורטאי הענף המוטורי. 


שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב:
 "אני שמחה שהצלחנו להקדים את מועד חזרתם של ספורטאי ההישג של ישראל, זאת בהמשך לסיכום על החזרת הספורט היחידני לפעילות אחרי יום העצמאות. אני פועלת מול משרד הבריאות והממשלה להרחיב את מעגל הספורטאים שיחזרו למעגל הפעילות באופן הדרגתי על פי תוכנית מפורטת שהוכנה על ידי משרד הספורט שמתואמת עם הדרגים המקצועיים במשרד הבריאות והיא כוללת תכנית עבודה פרטנית לכל ענף וענף".


ענפי הספורט חוזרים לפעילות. לינוי אשרם (DIMITAR DILKOFF/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי