נבחרת ישראל בגלישת רוח המריאה לשוויץ ותשהה בבידוד

יואב עומר
יואב עומר | עמית שיסל

למרות שישראל נחשבת למדינה 'אדומה', הנבחרת קיבלה אישור להשתתף באליפות אירופה הראשונה אי פעם בדגם הפויל. שחר צוברי וקטי ספיצ'קוב העדיפו להישאר בארץ ולהתמקד בגלשן ניל פרייד, שיערוך הופעת פרידה בטוקיו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בגלישת רוח המריאה הבוקר (ראשון) לשווייץ, לאליפות אירופה הראשונה אי פעם בדגם הפויל, גלשן הרוח  האולימפי החדש החל מפריז 2024.  האליפות תיפתח בסוף השבוע הבא בסילבפלנה, ועד אז תשהה הנבחרת בבידוד  ליד אתר התחרות אם כי תוכל להתאמן, זאת לאחר מאמצים גדולים של איגוד השייט הישראלי לאפשר את האימונים באתר שבשווייץ, ובכלל, להגיע לתחרות.

משרדי החוץ והספורט הישראליים ושגרירות ישראל בבירה ברן סייעו רבות לאפשר את יציאת המשלחת, שהועמדה בספק בשל הגדרתה של מדינת ישראל כמדינה 'אדומה', קרי, מסוכנת מבחינת הידבקות בקורונה, ורק  לאחר מאמצים רבים הצליח איגוד השייט לקבל את כל ההיתרים.

שחר צוברי
שחר צוברי | צילום: עמית שיסל, איגוד השייט

סגל הנשים בהדרכת המאמן רוני מאיר כולל את נוי דריהן, נגה גלר, מאיה מוריס, נעמה גזית ודניאלה פלג. סגל הגברים בהדרכת המאמן גור שטיינברג כולל את יואב עומר, יואב כהן, אופק אלימלך, תום ראובני,  תומר ורדימון ורוי הלל.

שחר צוברי וקטי ספיצ'קוב לא יצאו לשווייץ והעדיפו להמשיך ולהתאמן בימים אלה על גלשן הרוח ניל פרייד, שיערוך הופעת פרידה מן המשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי