בגיל 15: פלג רביעית ביורו 2020 וראשונה עד גיל 19 באירופה

דניאלה פלג | איגוד השייט

הגולשת הצעירה כבר משתייכת לצמרת היבשת: "לא מאמינה שזה קרה". דריהן סיימה שביעית. אצל הגברים, רוי הלל סיים שלישי עד גיל 19 וזכה בארד

(גודל טקסט)

המסע למשחקים האולימפיים פריז 2024 החל ברגל ימין עבור השייט הישראלי. היום (רביעי) בסילוופלאנה שווייץ סיימה דניאלה פלג במקום הרביעי של אליפות אירופה לדגם הפויל, גלשן הרוח האולימפי החדש, והיא עדיין לא חגגה 16 אפילו. כישרון עולה מרשים ללא ספק.

הגולשת מהפועל שדות ים התייצבה היום אל שיוטי המדליות כשהיא מדורגת שביעית. תחילה היא העפילה משלב 12 הראשונות אל הטופ 8, העפילה גם אל הטופ 4, ובשיוט הנועל סיימה רביעית במרחק כמה מטרים ממדליית ארד. בדרוג עד 19 היא סיימה ראשונה וזכתה במדליית הזהב. רק בתחילת העונה סיימה פלג לגלוש בקטגוריית הנוער לאחר שהוכתרה כאלופת אירופה 2017 וסגנית אלופת העולם 2018 בדגם ביק אבל לא הספיקה להתחרות בחו"ל על דגם הניל פרייד האולימפי לנשים בגלל סגר הקורונה. בינתיים היא זכתה באליפות ישראל לבוגרות בפויל החדש, והחל מהיום היא גם משתייכת לצמרת היבשת בדגם שיחליף את הניל פרייד בעוד 4 שנים.

פלג סיפרה: "אני עדיין לא מאמינה שזה קרה. הדגם החדש הזה נפל לי בול בזמן ועבדתי עליו הרבה שעות בשדות ים. קיבלתי השבוע ביטחון לאחר שהתחריתי מול יריבות שמכירות טוב ממני את הפויל וכעת האופק הוא המשחקים האולימפיים. אני מכוונת עכשיו למדליה בפריז. הגעתי היום כאנדרדוג אל שיוטי הגמר אז לא הייתי בלחץ. לקחתי הכל כחוויה וכלימוד".

דניאלה פלג | איגוד השייט

נוי דריהן מהפועל אילת הגיעה אל שיוטי הגמר מהמקום החמישי, העפילה אל השמינייה הראשונה ושם נפלה במהלך השיוט ולא עלתה אל הרביעייה הראשונה. מדליסטית הארד העולמית בניל פרייד סיימה שביעית, מאיה מוריס 15, נעמה גזית 22, נגה גלר 24 מתוך 34 גולשות.

בגברים זכה קיראן באדלו ההולנדי, אלוף העולם בניל פרייד. יואב כהן משדות ים היה ראשון הישראלים כשדורג 21, תומר ורדימון 36, רוי הלל 37, יואב עומר 52, תום ראובני 55, אופק אלימלך 61 מתוך 102 גולשים. רוי הלל משדות ים סיים שלישי בקטגוריה עד 19 וזכה במדליית הארד.

רוי הלל על הפודיום | איגוד השייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי