אליפות אירופה לגלשני רוח יצאה לדרך: יואב כהן במקום הראשון

יואב תומר | איגוד השייט

ניל פרייד: הגולש הישראלי פתח מעולה את התחרות עם שני שיוטים במקום השני, מה שהספיק לפסגת הדירוג הכללי. שחר צוברי נפסל בזינוק הראשון, אך ערער וטיפס למקום ה-12. קטי ספיצ'קוב במקום הרביעי במקצה הנשים

(גודל טקסט)

פתיחה טובה של נבחרת ישראל באליפות אירופה לגלשני הרוח ניל פרייד היום (שלישי) בפורטוגל עם שלושה גולשים ושתי גולשות בעשירייה הראשונה. מעל כולם כרגע, נמצא יואב כהן, שהתייצב במקום הראשון בתחרות שתגיע לסיומה בשבת.

כהן הרשים מאוד וסיים שני שיוטים במקום השני, ואחד במקום השישי, מה שהספיק לו כדי למקם את עצמו בפסגת הטבלה בסיום היום הראשון בתחרות. כהן הוא לא היחיד שנכנס לעשירייה המובילה, אחריו נמצא אופק אלימלך, שמדורג חמישי (8,6,3) והוא מקדים במקום אחד את יואב עומר, שניצח בשיוט השלישי והאחרון להיום, וכעת מדורג במקום השישי הכללי (1,9,9).

שחר צוברי דורג תחילה במקום ה-26 לאחר שפסל בזינוקו הראשון, אך לאחר שערעורו התקבל, עלה למקום ה-12 בדירוג (4,8,12). תום ראובני מדורג אחריו במקום ה-13 (17,22,10). במקצה הנשים, קטי ספיצ'קוב פתחה מעולה את התחרות והגיעה למקום הרביעי (3,6,5), מאיה מוריס סיימה את היום במקום השמיני (7,8,2), נגה גלר במקום ה-13 (12,12,14), ונוי דריהן חתמה את הרשימה במקום ה-15 (16,17,16).

אליפות אירופה יצאה לדרך | VILAMOURA SAILING

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי