יואב כהן זכה בזהב באליפות אירופה, כסף לצוברי ולספיצ'קוב

קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי עם המדליות | איגוד השייט

מקום חמישי בשיוט המדליות הספיק לשייט הצעיר כדי לזכות בתואר. המדליסט האולימפי מ-2008 הגיע אחריו. השייטת הישראלית הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים שיהיו האחרונים של דגמי הניל פרייד

(גודל טקסט)

אליפות אירופה בגלישת רוח בדגם הניל פרייד הסתיימה היום (שבת) בפורטוגל עם הישגים אדירים לנבחרת ישראל. יואב כהן זכה במדליית הזהב והקדים את שחר צוברי שהתכבד במדליית הכסף, בעוד קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית הכסף במקצה הנשים והבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים.

כהן, שהציג יכולת נפלאה לאורך כל השבוע, פתח את היום בראש הדירוג וסיים חמישי בשיוט המדליות, מה שהספיק מבחינתו לתואר המכובד. צוברי התחיל את היום במקום השלישי וסיים שיוט נהדר במקום השני, שהקנה לו את הסגנות.

אלוף אירופה הטרי צמצם את הפער מהמדליסט האולימפי מ-2008 בפסגת המירוץ לטוקיו 2021, והתחרות הבאה תכריע מי מהם יהיה הנציג הישראלי באולימפיאדה האחרונה בה ישייטו בדגמי הניל פרייד.

בנשים, ספיצ'קוב דורגה במקום הרביעי בתחילת היום, חצתה שנייה את קו הסיום, הוכתרה כסגנית אלופת אירופה ותייצג את ישראל באולימפיאדה. בנוסף, יואב עומר סיים במקום השישי הכללי, תום ראובני במקום השמיני, נוי דריהן במקום ה-11 ואופק אלימלך במקום ה-13.

יואב כהן
יואב כהן, אלוף אירופה | SAILING ENERGY
מדליית כסף לספיצ'קוב | איגוד השייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי