גאווה: לינוי אשרם אלופת אירופה בקרב רב

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

בהיעדרן של האחיות אברינה ולאחר דרמה גדולה בסיום מול אלינה הרנסקו הבלארוסית, המתעמלת הבכירה הציגה תרגיל נפלא באוקראינה והפכה בגיל 21 לישראלית הראשונה שזוכה במדליה היבשתית בתרגיל. טרופר: "אלופה אמיתית"

(גודל טקסט)

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. התחרות היוקרתית ננעלה הערב (ראשון) בקייב, כאשר אשרם בת ה-21 ניצחה אחרי דרמת ענק את אלינה הרנסקו מבלארוס והפכה לישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב היבשתית בתרגיל.

בהיעדרן של האחיות דינה וארינה אברינה, אשרם סומנה כמי שעשויה לזכות בזהב. הדרך למדליית הזהב התחילה בתרגיל הכדור, אשר אשרם ביצעה אותו בצורה נקייה וקיבלה עליו ציון של 25.450 נקודות שמיקם אותה בראש התחרות.

לאחר התרגיל הטוב עם הכדור, הישראלית הציגה יכולת עוד יותר טובה עם האלות, קיבלה ציון של 26.200 נקודות וברחה למתמודדות האחרות בפסגה. בתרגיל הסרט אשרם קיבלה ציון נמוך יחסית של 22.750, אך לאחר מכן היא שוב הראתה יכולת טובה, הפעם עם החישוק, קיבלה ציון של 26.500 נקודות וזכתה רשמית באליפות אירופה.

כאמור, לפני הזכייה של אשרם הייתה מעין דרמה. הרנסקו קיבלה שני ציונים גבוהים במהלך התרגילים האחרונים והיה נדמה שהיא זו שתזכה בזהב, אך בשל תרגיל החישוק הנהדר של הנציגה הישראלית נוצר שוויון ביניהן, ורק בזכות ניקוד גבוה יותר בניקוד הביצוע אחרי השוויון בנקודות היא גם זכתה בזהב.

גם ניקול זליקמן בת ה-19 הציגה יכולת טובה היום בקייב ואף הייתה קרובה גם לזכייה במדליית ארד, אך לבסוף היא סיימה במקום החמישי והמכובד. שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בירך לאחר הזכייה: "לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה המיוחדת, עם זכייתה באליפות אירופה בקרב רב בהתעמלות אומנותית".

"לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. הישג זה מצטרף לרשימת הישגים משמעותית מהתקופה האחרונה בספורט הישראלי ואני גאה ונרגש לברך על כך. נמשיך לתמוך ולחזק את הספורט הישראלי".

לינוי אשרם
אשרם. ""אלופה אמיתית" | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי