אשרם: "ציפיות לקראת האולימפיאדה? אני כבר רגילה לזה"

לינוי אשרם | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

אלופת אירופה הטרייה בקרב רב לא מתרגשת לקראת המשחקים האולימפיים: "על המזרן אני מרגישה בבית". התחושות אחרי הזכייה: "לא נקלט באותו רגע". מי התקשר לברך: "ראש הממשלה נתניהו דיבר איתי, שר הספורט לא התקשר"

(גודל טקסט)

לינוי אשרם עשתה אתמול (ראשון) היסטוריה כאשר הפכה לישראלית הראשונה שהוכתרה לאלופת אירופה בקרב רב. לאחר הזכייה במדליית הזהב, המתעמלת בת ה-21 התראיינה הערב לתכנית הספורט של 103FM וסיפרה על תחושותיה בעקבות ההישג והציפיות שלה לקראת האולימפיאדה.

קיבלת עזרה בתקופת הקורונה?
"העובדה שאיגוד ההתעמלות אפשר לי להמשיך להתאמן בצורה רגילה, למרות המצב הבריאותי, מאוד עזרה לי לשמור על כושר ואני מרגישה שהרוב בזכות זה הגעתי הכי מוכנה שאפשר ואני מודה להם שהם נתנו לי את האפשרות הזאת".

באיזה מובן הגעת הכי מוכנה?
"לא היו תחרויות, אבל עשיתי אימוני מבחן עם בגדי תחרות וככה יכולתי לשמור על הכושר הגופני והבריאות שלי ולא הרגשתי שאנחנו נמצאים בתקופה קשה. אני המשכתי להתאמן רגיל יחד עם איילת וככה התקופה הזאת עברה עלי בצורה יחסית טובה".

זה הישג מרשים…
"זה ללא ספק הישג היסטורי ומאוד מרגש עבורי, אבל אני מנסה לחשוב כמה פחות על העובדה שדינה וארינה אברינה לא שם ואני מתמקדת כמה שיותר בעצמי. אני כן יכולה לומר שזו לא הייתה תחרות קלה, היו שם בין המתחרות הכי טובות בעולם וכמו שאמרתי קודם, אני מנסה לחשוב כמה שפחות על המתחרים שלי וכל השאר זה בונוס".

אשרם. "זו לא הייתה תחרות קלה" | Pavlo_Bagmut/ Ukrinform/Barcroft Media via Getty Images

מתי הרגשת שהכל מתחבר לך באליפות?
"רק ברגע של הזכייה עצמה, היה קרב מאוד צמוד ואני באמת ניסיתי לעשות את התרגילים שלי בצורה הכי נקייה ואני באמת שמחה שהצלחתי בזה".

אורח החיים הספורטיבי שלך בכלל לא פשוט…
"אנחנו מתאמנות ללא ספק הרבה שעות ביום, 12 שעות כל יום. אבל רק בזכות העבודה הזאת אנחנו ממשיכות להצליח. אני כל כך נהנית מהמקצוע הזה ואני רק רוצה להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת".

האם הציפיות ממך לקראת האולימפיאדה מלחיצות אותך?
"אני כבר התרגלתי לכל הציפיות ממני, אבל אני משתדלת לחשוב רק על הצד הטוב. יש הרבה אנשים שאוהבים אותי ואוהבים את מה שאני עושה ומתמקדת בעיקר בזה. אני מאוד תחרותית ואוהבת להתחרות וכשאני על המזרן אני מרגישה שאני בבית שלי, זה כיף לשמוע את העידוד של הקהל".

"התרגלתי לכל הציפיות ממני" | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

יהיו לך תחרויות נוספות בחו"ל לפני האולימפיאדה?
"אמורות להתקיים בשנה הבאה אליפות עולם וגנרד פרי וגם בשנה הבאה תהיה עוד אליפות אירופה. אני באמת מקווה שהכל יסתדר והמצב עם הקורונה ישתפר לאט לאט".

מה מרגישה אלופת אירופה ששומעת את ההמנון?
"וואו, זו הרגשה מטורפת. זה מרגש כל פעם מחדש וזה לא משנה באיזה תחרות זאת. זו הרגשה שלא נקלטת באותו רגע, זה ממש היה לי כיף וריגש אותי".

האם ראש הממשלה התקשר?
"כן, ביבי התקשר לברך אותי והוא אמר כמה שהוא מעודד אותי ושמח בהצלחתי. האם גם חילי טרופר? האמת שלא".

"ראש הממשלה התקשר לברך אותי" | Pavlo_Bagmut/ Ukrinform/Barcroft Media via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי