כבוד: צוות ישראלי בראשות גרינפלד נבחר לשפוט בטוקיו

אוראל גרינפלד | מאור אלקסלסי

השופט הבכיר הוזמן על ידי פיפ"א לנהל משחק יחד עם חסן, ירקוני וריינשרייבר ויהיה לשלישי שעושה זאת אחרי אשכנזי וקליין: "מבטיח שנעשה הכל להגשים עוד חלומות ולייצג את המדינה בבמות הכי גדולות בעולם"

(גודל טקסט)

כבוד לכדורגל הישראלי. פיפ"א הזמינה הערב (שלישי) את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני, כמו גם את השופט רועי ריינשרייבר (שופט מסך), להיות חלק מצוות השופטים שינהלו את טורניר הכדורגל באולימפיאדת טוקיו 2021.

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, אמר בתגובה למינוי היוקרתי: "אוראל מצטרף למורשת מרשימה ומחייבת של ענקי שיפוט ישראלים בין-לאומיים באולימפיאדות, החל ממנחם אשכנזי בטוקיו 1964 ועד אברהם קליין במקסיקו 1968 ומונטריאול 1976. אנחנו גאים בו, בצוות העוזרים וברועי ריינשרייבר על כך שנבחרו לייצג את אופ"א בטורניר. ההערכה הגדולה לה זוכים צוותי השיפוט שלנו בזירה העולמית היא עדות להצלחת תהליכים ארוכי טווח בהעמדת סגלי שיפוט איכותיים".

גם גרינפלד עצמו התבטא לאחר ההישג היוקרתי: "בכל יום אני מתעורר עם אותו החלום, להמשיך לייצג את המדינה בבמות הגדולות ביותר בעולם. שמח מאד שהצוות שלי ואני נהיה חלק ממורשת הספורטאים האולימפיים תוצרת כחול לבן. אני מבטיח שנעשה הכל כדי שנוכל להגשים עוד חלומות".

גרינפלד במהלך משחק של ריאל מדריד בליגת האלופות אותו שפט | Etsuo Hara/Getty Images


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי