45 ימים לטקס הפתיחה: נחשפה תלבושת המשלחת הישראלית לטוקיו

ספורטאי המשלחת האולימפית | דני מרון

הוועד האולימפי הישראלי הציג את המדים הרשמיים אותם ילבשו הספורטאים. גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד, אמר בהתרגשות: "בריו היינו 47, הפעם אנחנו כמעט מכפילים את הכמות". שגריר יפן בישראל הוסיף: "מקווה שכולם יצפו"

(גודל טקסט)

45 ימים לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו, הציגו היום (שלישי) בוועד האולימפי הישראלי את תלבושת המשלחת הישראלית לטקס הפתיחה. באירוע שנערך באולם האח"מים באצטדיון בלומפילד הוצגו המדים הרשמיים תוצרת היבואן קסטרו שמלביש את הספורטאים האולימפיים בפעם השביעית ברציפות מאז אולימפיאדת אטלנטה 1996.

"אני מתקשה להגיד זאת אבל אנחנו הולכים לצעוד שם בטוקיו כמעט 90 ספורטאים. בריו היינו 47 ספורטאים והכפלנו את המספר כמעט. תהיה לנו לראשונה מאז מקסיקו 1968 נבחרת כדור כשהפעם נשלח לתחרויות את נבחרת הבייסבול", סיפר מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג.

"שגריר יפן בישראל קואיצ'י מיזושימה כיבד את האירוע בנוכחותו ואמר: "טקס הפתיחה ייערך ב-23 ביולי בשעה 20:00 שעון טוקיו. השעה בישראל תהיה 14:00 ביום שישי, ואני מקווה שכולם יפסיקו לכמה שעות את ההכנות לשבת ויצפו בטקס המרהיב שיציג את כל הדברים הטובים שהעולם יכול לתת דרך הספורט".

יושב ראש דירקטוריון קבוצת קסטרו גבי רוטר סיפר: "אנחנו מלווים את הספורטאים האולימפיים כבר שבע אולימפיאדות כי האולימפיאדה זה אירוע השלום הגדול בעולם. המשלחות באות לנצח בצורה ספורטיבית ולא בשדה הקרב. אנחנו במדינה שלנו שולחים משלחת שמבשרת אופטימיות. בזירה הזו יש רק מנצחים".

גילי לוסטיג | דני מרון
קואיצ'י מיזושימה, ספורטאי הוועד האולימפי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי