שטילוב מחמיא: "ארטיום מתקרב למדליה אולימפית"

ארטיום דולגופיאט, אלכס שטילוב | שלומי גבאי

חמישה שבועות לפתיחת האולימפיאדה נערך בווינגייט יום הגיבוש המסורתי. המתעמל הוותיק שמצפה לאולימפיאדה הרביעית, החמיא לצעיר וסיפר: "אני מתרגש, ברור שהאמנתי, מכאן עליי רק לכוון גבוה". ואיזה טיפ נתן לחברו?

(גודל טקסט)

בעוד חמישה שבועות, יום שישי ה-23 ביולי, תצא לדרך אולימפיאדת טוקיו. כמיטב המסורת נפגשו חברי המשלחת הישראלית במכון וינגייט ליום הגיבוש להעלאת המורל לפני היציאה. הספורטאים נפגשו זה עם זה התעדכנו מהצוות הרפואי בכל המידע הדרוש לגבי נגיף הקורונה במדינה.

מנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטינג, הבהיר: "זו לא תהיה אולימפיאדה רגילה. בארץ אמנם הורדנו את המסכות אבל בטוקיו נחזור אליהן. הספורטאים יצטרכו לשמור על עצמם בחודש הקרוב במיוחד כדי שכולם יטוסו לטוקיו עם בדיקות שליליות".

אלכס שטילוב, מתעמל הקרקע הוותיק – אולימפיאדה רביעית וארטיום דולגופיאט, עבורו תהיה זו אולימפיאדה ראשונה, נראו מיודדים כמובן. "אני מאוד מתרגש למרות שזו אולימפיאדה רביעית", סיפר שטילוב. "וביום כזה כשמתכנסים כולם – ההתרגשות אפילו עולה. קיבלנו ציוד ובגדים והאווירה של המשחקים האולימפיים כבר מורגשת. אני שמח שזה סוף סוף קורה".

יעל ארד | שלומי גבאי

על כך שזו תהיה אולימפיאדה רביעית שלו: "ברור שהאמנתי, ידעתי שאם אמשיך להתאמן בצורה נכונה – יש לי את כל הסיכויים לעשות קריטריון לאולימפיאדה רביעית. היו קשיים בדרך כמו דחיית המשחקים אבל בסופו של דבר החלטתי שאני רוצה אולימפיאדה רביעית ועמדתי במטרה שלי. מכאן עליי רק לכוון גבוה".

דולגופיאט נשאל על כך שלפני שנה וחצי היה בשיאו אך האירוע נדחה: "נכון, התבאסתי כשהאולימפיאדה נדחתה. לקח לי זמן לעכל את זה, אבל אמרתי לעצמי שאני לוקח את זה למקום טוב. החלטתי שאני לוקח את השנה הזו לעוד תרגילים חדשים אוני מאמין שהדחייה תשתלם לבסוף".

הטיפ הכי טוב שהוא יכול לקחת משטילוב: "לעשות את הכי טוב שאני יכול ולא להסתכל מסביב על כלום". על כך שהוא לא מתרגש יתר על המידה, ענה: "זה נכון, אבל כשאגיע לטוקיו זה יגיע בבום, והאמן לי שאני לא אוהב את הבום הזה".

גיל לוסטיג | שלומי גבאי

שטילוב החמיא: "ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים בקרקע בעולם. הוא זכה כמעט בכל מדליה אפשרית והוא בדרך הנכונה למדליה אולימפית". כשנשאל איך זה להגיע לאולימפיאדה עם פרטנר: "זה הופך את הכל לנעים יותר, יש לך עם מי לחלוק את החוויות. אם זה להתאמן יחד ופתאום לא צריך לחפש חברים באולם ההתעמלות. זה יהפוך את הנסיעה להרבה יותר כייפית".

עדיין לא ברור האם גילי כהן, הג'ודוקא במשקל עד 52 קילוגרם, תהיה הנציגה לאור ההצלחות האחרונות של גפן פרימו. כהן נכחה באירוע היום ומבחינת הוועד האולימפי היא הנציגה, שם טוענים כי משה פונטי, יושב ראש איגוד הג'ודו לא יכול לשנות זאת.

נבחרת ההתעמלות | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי