סימון ביילס תוקפת: "רציתי שכל השונאים יאכלו את הכובע"

סימון ביילס | Jamie Squire/Getty Images

המתעמלת האמריקאית הוסיפה סמל של עז (שמסמל באנגלית את הביטוי "הגדולה בכל הזמנים") לבגד הגוף שלה כתשובה למבקרים: "הם מרשים לעצמם לדבר עליי איך שהם רוצים". וגם: מה המסר אותו רצתה להעביר לילדים שצופים בה?

(גודל טקסט)

סימון ביילס היא אחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה של ארצות הברית, ועל אחת כמה וכמה מהמתעמלות הטובות שגדלו בה בכל הזמנים. עם 19 תארים כאלופת עולם ועוד ארבע מדליות זהב אולימפיות, ביילס קיבעה את מעמדה כאחת המתעמלות המעוטרות אי פעם של הענף. קצת יותר מחודש לפני פתיחת אולימפיאדת טוקיו 2020, היא עלתה לכותרות מסיבה שאינה קשורה לתוצאות על המזרן.

אולי כמחווה לכך, האמריקאית הוסיפה למדים איתם היא מתחרה סמל של עז (באנגלית, GOAT = GREATEST OF ALL TIME – הטובה בהיסטוריה). "הרעיון היה להחזיר לשונאים", אמרה ביילס והוסיפה: "הרגשתי שלא משנה מה אגיד, יבקרו אותי. מצד שני, כל אותם המבקרים הרשו לעצמם לדבר עליי איך שהם רוצים. הם צחקו שאם אשים עז על בגד הגוף שלי זה יהיה פתטי. ואז אמרתי לעצמי: 'את האמת? זה רעיון ממש לא רע'. בואו נגרום למבקרים לאכול את עצמם, במיוחד כשאוהדים שלי מתים על זה".

לאחר מכן, ביילס בת ה-24 העבירה את המסר המהותי אליו היא כיוונה: "אני מקווה שילדים שגדלים ורואים את זה לא מתביישים בלהיות טובים במה שהם עושים. זו בדיוק הבעיה שלי, כשאנשים מציקים לאחרים על משהו שהם טובים בו. אני רוצה שילדים ילמדו שזה בסדר להפנים שאתה טוב במשהו, אפילו מצוין בכך".

סימון ביילס | Jamie Squire/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי