מדאיג: חבר במשלחת הישראלית לטוקיו נמצא חיובי לקורונה

אולימפיאדת טוקיו 2020
אולימפיאדת טוקיו 2020 | CHARLY TRIBALLEAU/AFP via Getty Images

בשורה מטרידה רגע לפני פתיחת המשחקים: איש אבטחה מהצוות הישראלי התגלה כמאומת לנגיף, זאת לאחר שבבדיקות שעבר בארץ נמצא שלילי. האיש ייכנס לבידוד, ספורטאים לא באו איתו במגע

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בטוקיו ייפתחו בדיוק בעוד שבועיים, ב-23 ביולי, אך כבר עכשיו מתחילים לנחות בבירת יפן אנשי משלחת מכל רחבי העולם לסידורים שונים בכפר האולימפי. לא מדובר בספורטאים, משום שהספורטאים הראשונים ינחתו ביפן רק ב-17 ביולי.

אחד מאנשי האבטחה של המשלחת הישראלית, שכבר הגיע לטוקיו אתמול, נמצא חיובי לקורונה. מדובר באדם שלא היה בקשר ישיר עם הספורטאים בישראל, וכאמור, אלה בכל מקרה לא נמצאים בטיסות ליפן. אותו איש אבטחה מטעם הוועד האולימפי הישראלי הגיע לטוקיו ביחד עם ארבעה אנשי צוות נוספים.

הוא ערך שתי בדיקות קורונה שליליות בארץ, כפי שמחייבים היפנים, אבל בבדיקות שביצע עם הנחיתה בנמל התעופה בטוקיו, נמצא חיובי, הן בבדיקת רוק והן בבדיקת קורונה. אותו איש צוות שכאמור היה אמור לעבוד בסידורים שונים ובתיאומים שונים בכפר האולימפי לקראת הגעת המשלחת הישראלית, ייכנס לבידוד של שבועיים וככל הנראה עשויים גם אנשי הצוות הנוספים שהגיעו והיו צמודים אליו להיכנס לבידוד. בוועד האולימפי מדגישים לפני הצהריים כי אין קשר בין האנשים שהגיעו לטוקיו מבעוד מועד לספורטאים. מי שיגיעו ראשונים ליפן בשבת הבאה יהיו המתעמלים, שיהיו גם הראשונים להתחרות במשחקים.

ספורטאי המשלחת האולימפית | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי