הדור הבא: אלון גיבור סיים במקום ה-18 באליפות העולם בחתירה

אלון גיבור | צילום: דטלב סייב

הישג נאה לישראלי בן ה-20, שקטף את המיקום הסופי בתחרות שנערכה בצ'כיה בקרב גילאי 18 עד 23. "המטרה שלי היא לכבוש עוד יעדים. מקווה שביום מן הימים יהיה לי את הכבוד לייצג את ישראל באולימפיאדה", אמר גיבור

(גודל טקסט)

הישג נאה: אלון גיבור קטף היום (שבת) את המקום ה-18 בגמר בתחרות אליפות העולם בחתירה לגילאי 18 עד 23 עם תוצאה של 07:17.05 דקות. התחרות התקיימה השבוע בצ'כיה, שם התחרה גיבור בסירת יחיד וייצג את ישראל ביחד עם עוד 29 חותרים ממדינות שונות. בגמר שהתקיים לפני זמן קצר, גיבור התחרה במקצה מול חותרים מספרד, קנדה, אסטוניה, סלובניה וסלובקיה.

אלון, חייל בן 20, מתאמן בחתירה אקדמית במרכז דניאל לחתירה, החל את דרכו בגיל צעיר וכבר כעת העתיד נראה מבטיח במיוחד. "התחלתי ממש במקרה, הייתי בן 12 כשחברים שחתרו במרכז דניאל לחתירה הזמינו אותי לאחד האירועים שהתקיימו, והחלטתי לנסות. הרגשתי שאני מתחבר מאוד לספורט הזה, והתחלתי להתאמן עם מאמן אישי, רוברט נוצקובסקי ועם הזמן התמקצעתי ושיפרתי את היכולות שלי".

החותר הצעיר הספיק להשתתף בתחרויות בעבר, ולאחר שנתיים של הפוגה בשל משבר הקורונה ואימונים מפרכים הגיע לתוצאה יפה. "עשיתי את הכי טוב שלי כשהמטרה שלי היא לכבוש עוד יעדים, ואני מקווה ביום מן הימים שיהיה לי הכבוד לייצג את ישראל באולימפיאדה".

אלון גיבור | צילום: דטלב סייב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי