הבעיות נמשכות: גם לאב מחוץ לסגל ארה"ב, מגי וג'ונסון זומנו

קווין לאב | Ethan Miller/Getty Images

אחרי בראדלי ביל שנמצא חיובי לקורונה, ה"דרים טים" ייאלצו להסתדר במשחקים האולימפיים גם ללא כוכב קליבלנד קאבלירס שלא הצליח להתאושש מהפציעה שהטרידה אותו ברוב שלבי העונה. שחקני דנבר וסן אנטוניו יצטרפו

(גודל טקסט)

בראדלי ביל הוא הראשון ולא האחרון שלא יזכה לשחק עם נבחרת ארצות הברית באולימפיאדת טוקיו. הערב (שישי) נודע כי גם קווין לאב לא ייצא ליפן. בניגוד לכוכב וושינגטון וויזארדס שנמצא חיובי לקורונה ועל כן נותר מחוץ לסגל של גרג פופוביץ', במקרה של הפורוורד והסנר של קליבלנד קאבלירס מדובר בפציעה.

לאב היה בלאס וגאס בעשרת הימים האחרונים והתאמן כרגיל עם נבחרת ה"דרים טים", שספגה שני הפסידים מאוד מפתיעים השבוע כחלק מההכנה שלה למשחקים האולימפיים, אך לא הצליח להתאושש מפציעה בשריר התאומים, זו שהותירה אותו ברוב שלבי העונה מחוץ לפרקט במשחקי ה-NBA.

לאב אמר לאחר הפרסום על גריעתו מהסגל: "אני מאוד מאוכזב מכך שלא אוכל לצאת לטוקיו ולשחק עם ארה"ב, אבל כדי לשחק באולימפיאדה צריך להיות בשיא היכולת ואני כרגע לא נמצא שם".

בארצות הברית יצרפו לסגל את ג'בייל מגי מדנבר נאגטס ואת קלדון ג'ונסון מסן אנטוניו ספרס ובכך ישלימו סגל של 12 שחקנים. כידוע, משחק ההכנה הקרוב שאמור היה להיערך נגד אוסטרליה בוטל בעקבות המצב בנבחרת ארצות הברית.

קלדון ג'ונסון וגרג פופוביץ' | Steph Chambers/Getty Images
עוד באותו נושא: קווין לאב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי