"לא אפרוש מכדורגל עד שאביא לנבחרת אנגליה תואר"

לוסי ברונז
לוסי ברונז | Zac Goodwin - PA Images / Contributor

לוסי ברונז זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות ושש פעמים בפרמיירליג, אך זה לא מספק אותה: "אמשיך לשחק עד שאשים את ידיי על תואר בינלאומי", היא מבהירה. וגם: הציפיות הגבוהות והיעדר הקהל בטוקיו

(גודל טקסט)

אף כדורגלן אנגלי פעיל אינו מעוטר יותר מלוסי ברונז, שזכתה בשש אליפויות, חמישה גביעים, שלוש פעמים בליגת האלופות ובדצמבר הוכתרה כשחקנית השנה של פיפ"א. כל האמור לעיל לא מספק את שחקנית ההגנה של מנצ'סטר סיטי, שלא מתכוונת לפרוש מכדורגל עד שלא תזכה בטורניר בינלאומי ומאמינה כי לנבחרת אנגליה יש סיכוי טוב לעשות זאת באולימפיאדת טוקיו.

"הרבה אנשים שואלים אותי מה מניע אותי להמשיך, אבל לא זכיתי בהכל – לא ביורו, לא במונדיאל ולא בזהב. אני מתה לשים את ידיי על תואר בינלאומי ולא אפרוש עד שזה יקרה – אלא אם כן הגוף שלי לא יאפשר לי להמשיך. כל עוד זה לא יקרה, יצטרכו לגרד אותי מהמגרש", מבהירה ברונז, שתחגוג 30 באוקטובר, בריאיון שהעניקה היום (ראשון) לרשת BBC לקראת המשחקים בטוקיו.

ברונז סיפרה על הציפיות: "הלחץ יבוא מאיתנו. אנחנו רוצות לעלות על הפודיום ולזכות בזהב, כי יש לנו את השחקניות והאיכות לעשות את זה". על היעדר הקהל, אמרה: "אנחנו ברות מזל שאנחנו יכולות להשתתף באולימפיאדה, כך שאני מעדיפה להסתכל על הצד החיובי. אנחנו יודעות שהתמיכה מהבית תהיה עצומה. זאת הזדמנות מושלמת לזכות בזהב ואנחנו נעשה הכל".

לוסי ברונז
לוסי ברונז | Matt McNulty – Manchester City /

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי