הספורטאי שנעלם השאיר מכתב: "רוצה להישאר ביפן, החיים שלי קשים"

יוליוס סקוטלקו | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

מרים המשקולות האוגנדי, יוליוס סקיטולקו, הותיר מסר לפיו הוא לא רוצה לשוב למולדתו אלא לעבוד ביפן. במדינה המארחת של טוקיו 2020 מדווחים כי הוא אותר בתחנת רכבת, כ-200 ק"מ מהמחנה ממנו ברח

(גודל טקסט)

עוד לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בטוקיו קיבלנו דרמה גדולה ומסתורית עם היעלמותו של מרים המשקולות יוליוס סקיטולקו ממחנה האימונים של המשלחת האוגנדית ליפן. הספורטאי בן ה-20 עורר חשדות בקרב המשלחת שלו כאשר לא הגיע לבדיקת הקורונה במחנה ואף לא נמצא בחדר המלון שלו. עיריית איזומיסנו, שאירחה את האוגנדים, הודיעה כי החלה בחיפושים אחריו ואף הודיעה למשטרה על כך.

ימים ספורים לאחר המקרה מתבררת הסיבה להיעלמות הפתאומית של סקיטולקו. סוכנות הידיעות היפנית, "קיודו ניוז", דיווחה כי הספורטאי הותיר אחריו מכתב, בו הוא מודיע כי הוא "רוצה להישאר ביפן. אני רוצה לחיות כאן כי החיים שלי באוגנדה קשים". בנוסף, כך מדווח, סקיטולקו ביקש כי כל חפציו ישלחו לאשתו שבאוגנדה.

בינתיים, בסוכנות הידיעות היפנית טוענים כי מרים המשקולות אותר בעיר נאגויה, המרוחקת כ-200 קילומטרים מהמקום שנטש. סקיטולקו, שנסע לנאגויה ברכבת ללא דרכונו שהיה בידי המשלחת, אלא רק עם הטלפון הסלולרי שלו, נראה במצלמות האבטחה של תחנת הרכבת. מרים המשקולות הגיע ליפן כאשר הוא רק ברשימת ההמתנה לתחרות האולימפית. האוגנדי חיכה לראות האם הוא בסופו של דבר יתמודד בתחרות, אך כשר נודע לו כי הוא לא ישתתף, הוא בחר לברוח מהמחנה לאור העובדה שהיה אמור לשוב לאוגנדה בשלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי