סנסציה: מישה זילברמן ניצח יריב הודי המדורג 32 מקומות מעליו

מישה זילברמן | ALEXANDER NEMENOV/AFP via Getty Images

שחקן הבדמינטון הישראלי פתח את דרכו בטוקיו 2020 עם ניצחון 17:21, 15:21 על סאי פראנית ההודי, המדורג 15 בעולם. ניצחון נוסף יעניק לו את הכרטיס לשלב הבא

(גודל טקסט)

פתיחה נפלאה למישה זילברמן בטוקיו 2020: נציג ישראל בטורניר הבדמינטון האולימפי פתח את דרכו היום (שבת) ברגל ימין, עם ניצחון בשתי מערכות, 17:21, 15:21, על במידיפאטי סאי פראנית ההודי, המדורג 15 בעולם. מדובר בניצחון ענק של המחבט הישראלי, שפגש בעבר את ההודי שלוש פעמים, אך עד היום לא הצליח לקחת לו אפילו מערכה אחת.

זילברמן הוגרל לבית ד' ממנו יעלה מתחרה אחד (מתוך שלושה) לשלב הנוקאאוט. הישראלי בן ה-32 שמדורג 47 בעולם ישחק ביום שני לפנות בוקר נגד מארק קליו ההולנדי ואם יצליח להפתיע ולהשיג ניצחון נוסף, הוא יעלה שלב. זו האולימפיאדה השלישית בה משתתף זילברמן, אחרי לונדון 2012 וריו דה ז'ניירו 2016. באנגליה הוא הפסיד בשני המשחקים בשלב הבתים, ובברזיל הפסיד משחק אחד וניצח בשני, אך לא הצליח להעפיל לנוקאאוט.

זילברמן מדורג במקום ה-47 לעומת היריב עליו גבר, שמדורג במקום ה-15 בעולם והיה הפייבוריט הגדול לזכות בראשות בית ד'. בשלושת המשחקים הקדומים בין השניים, ההודי ניצח בלי לאבד מערכה, כשהמפגש האחרון נערך במרץ השנה, באליפות שוויץ הפתוחה. קליו אותו יפגוש זילברמן ביום שני, מדורג במקום ה-29 בעולם, אבל כאן המאזן דווקא נוטה לכיוונו של הישראלי. בשני המשחקים הקודמים ביניהם, שניהם ב-2019, הייתה ידו של זילברמן על העליונה.

מישה זילברמן | ALEXANDER NEMENOV/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי