ננו גינזבורג לחץ את ידם של האיראנים והשיג ניצחון

שחקני איראן מאוכזבים
שחקני איראן מאוכזבים | Gregory Shamus / Staff

טורניר הכדורסל בטוקיו החל: האיראנים לא התעלמו מהמאמן הישראלי וחזרו למשחק ברבע האחרון, אך נוצחו 84:78 מול צ'כיה. בלייק שילב הציל את גינזבורג. איטליה ניצחה את גרמניה, מילס ואוסטרליה גברו על ניגריה

(גודל טקסט)

טורניר הכדורסל בטוקיו יצא לדרך הבוקר (ראשון) עם ארבעה משחקים. משחק הפתיחה הפגיש בין צ'כיה של ננו גינזבורג לאיראן, והסתיים בניצחון דחוק של הנבחרת האירופית. בהמשך ייפגשו איטליה וגרמניה ואוסטרליה וניגריה, וגולת הכותרת תהיה המשחק המרתק בין ארצות הברית לצרפת בשעות הצהריים.

איראן – צ'כיה 84:78

ננו גינזבורג לחץ את ידם של שחקני איראן ושל המאמן מהראן שאהינטאב לפני המשחק, ואחר כך ראה אותם מותחים את צ'כיה שלו עד לדקות הסיום בהופעתם הראשונה אי פעם במשחקים האולימפיים. תומאש סטוראנסקי, יאן וסלי הוביל בריחה ברבע השני ועמוק בתוך המחצית השנייה עוד נראה היה שצ'כיה בדרך לניצחון נינוח, אלא שרבע אחרון של 17:32 של איראן, בראשות חאמד חדאדי הוותיק, כמעט סידרו מהפך. בסופו של דבר המתאזרח בלייק שילב הציל את גינזבורג וצ'כיה ממבוכה, והביא את הניצחון. פטריק אודה היה הקלע הבולט אצל צ'כיה עם 16, שילב הוסיף 14 ו-5 אסיסטים וצ'כיה שרדה משחק חלש של תומאש סטוראנסקי עם 6 נקודות בלבד (ו-2 מ-14 מהשדה). חדאדי סיים עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים אצל המפסידה.

שחקני נבחרת איראן בכדורסל
שחקני נבחרת איראן בכדורסל | Gregory Shamus / Staff

איטליה – גרמניה 82:92

ניצחון לא קל לאיטלקים, אבל בסופו של דבר הם מסמנים וי ראשון. מאודו לו להט עם 24 נקודות והוביל את הגרמנים ליתרון ברוב שלבי המשחק, אבל רבע אחרון דומיננטי של האזורי בראשות סימונה פונטקיו הצעיר, הבטיח את הניצחון. פונטקיו סיים כקלע הבולט של איטליה עם 20, דנילו גלינארי שהצטרף לאחרונה הוסיף 18, כמו גם סטפנו טונוט.

אוסטרליה – ניגריה 67:84

במפגש בין שתי הנבחרות שהיממו את ארצות הברית בהכנה, הניגרים היו צמודים למשך שלושה רבעים, אך האחרון הסתיים ב-15:26 לטובת ה"אוסיס", הרבה בזכות פאטי מילס המצוין שהוביל את נבחרתו לניצחון. הרכז הוותיק סיים עם 25 נקודות, 4 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'ו אינגלס תרם 11 נקודות. את המפסידה הוביל אובי אמגאנו עם 12.

פטי מילס, ג'וש אוקוגי | THOMAS COEX/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי