קטי ספיצ'קוב ויואב כהן סיימו את יום השיוטים השני במקום החמישי הכללי

גולשת הניל פרייד סיימה במקומות 7, 10 ו-3 ונותרה במקומה בדירוג הכללי. יואב כהן סיים שביעי בשני השיוטים הראשונים ושמיני בשיוט האחרון ושמר על מקומו בדירוג הכללי. שי קקון בת ה-18 ירדה למקום ה-31

(גודל טקסט)

אחרי שיום השיוטים הראשון באתר האולימפי היה מוצלח למדי מבחינת קטי ספיצ'קוב ויואב כהן, היום (שני) סיימה ספיצ'קוב את השיוט הראשון שלה במקום ה-7, את השיוט השני במקום ה-10 ואת השלישי במקום ה-3, והיא נותרה במקום ה-5 הכללי. יואב כהן סיים את שני השיוטים הראשונים שלו במקום ה-7, סיים שמיני בשיוט האחרון ונותר חמישי בדירוג הכללי.. שי קקון ירדה למקום ה-31 הכללי אחרי שסיימה את השיוט הראשון שלה במקום ה-38 ואת השני במקום ה-18.

קטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת העולם, יצאה לשיוטים 4-6 וסיימה את השיוט הרביעי שלה והראשון להיום במקום ה-7. מאוחר יותר, בשיוט השני של היום, הגיעה ספיצ'קוב במקום ה-10 והיא ירדה למקום ה-6 הכללי, אלא שאת השיוט השלישי של היום היא סיימה במקום ה-3 וחזרה למקום ה-5 הכללי. היא התחילה את התחרות האולימפית עם מקומות 3 ו-5, לפני שירדה בדירוג בעקבות השיוט ה-3 שבו סיימה במקום ה-9.

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | Clive Mason / Staff

יואב כהן ירד למקום השישי הכללי אצל הגברים אחרי שני שיוטים – את שניהם סיים במקום השביעי. את השיוט השני הוליך כהן, אך בהמשך נחלש וירד למקום השביעי. את השיוט השלישי הוא סיים במקום השמיני, אך עלה בחזרה למקום החמישי בדירוג הכללי.

ביום השיוטים הקודם, אלוף אירופה לשנת 2020 החל את התחרות בצורה מעט צולעת, כשסיים את השיוט הראשון שלו בטוקיו רק במקום ה-12, אבל לאחר מכן שיפר עם המקום השישי והמקום השני. כעת במאזנו 15 נקודות שליליות. כרגע יש לו 42 נקודות – 20 פחות מהמקום הראשון, 18 פחות מהמקום השני ו-12 פחות מהמקום השלישי.

שי קקון בת ה-18, הנציגה הישראלית בדגם לייזר רדיאל, סיימה את השיוט הראשון של היום במקום ה-38 ואת השני במקום ה-18. היא ירדה למקום ה-31 הכללי אחרי שאת יום השיוטים הקודם סיימה במקום ה-29.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי