זהב ראשון אי פעם לפיליפינים, שתי בנות 13 בפודיום בסקייטבורדינג

הידילין דיאס | Chris Graythen/Getty Images

דיאס זכתה בהרמת משקולות ועשתה היסטוריה, נישיאה ולאל הצעירות זכו בזהב ובכסף. אלופת העולם בגלישת גלים הודחה במפתיע, דיילי זכה בקפיצה סינכרונית, ניצחונות אסטרונומיים לבריטניה וניו זילנד ברוגבי

(גודל טקסט)

16:00: זהב לרוסיה בהתעמלות קבוצתית

ניקיטה נגרוני עמד בלחץ בתרגיל הקרקע, הוא וחבריו צברו ניקוד מצטבר של 262.500. יפן השיגה את מדליית הכסף (262.397), סין הסתפקה בארד (261.894).

הרוסים חוגגים זכייה בזהב | Patrick Smith/Getty Images

15:42: לראשונה אי פעם – מדליית זהב לפיליפינים

הידילין דיאס, באולימפיאדה הרביעית שלה, קטפה את המדליה ההיסטורית עבור מדינתה בהרמת משקולות (55 ק"ג). דיאס בת ה-30 להגיע לתוצאה משולבת של 224 ק"ג והקדימה במעט את ליאו קיויון הסינית (223 ק"ג).

14:15: זהב נוסף ליפן בג'ודו

שוהי אונו זכה במדליית הזהב במשקל של עד 73 ק"ג, המשקל שבו התחרה טוהר בוטבול. אונו ניצח בגמר את לאשה שאבדאטואשווילי הגיאורגי שהסתפק בכסף. אן ג'אנגרים הקוריאני ואושיר טסוגטבאטאר המונגולי חלקו במדליית הארד. בוטבול סיים במקום השביעי הכללי. זו מדליית הזהב השביעית של יפן המארחת מתוך 11 בסך הכול. סין (15) וארה"ב (14) מקדימות אותה כרגע.

שוהיי אונו | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

10:11: מדליית זהב לטום דיילי

הבריטי בן ה-27 סוף סוף עשה זאת: באולימפיאדה הרביעית שלו, הצליח הקופץ למים לקטוף מדליית זהב ראשונה. זה קרה בקפיצה סינכרונית ב-10 מטר, בצוותא עם בן ארצו מאטי לי.

טום דיילי | Clive Rose/Getty Images

7:53: בנות 13 זכו בזהב ובכסף בסקייטבורדינג

העולם שייך לצעירות: מומיג'י נישיאה היפנית זכתה במדליית זהב בסקטייטבורדינג לנשים. ראיסה לאל הברזילאית, גם כן בת 13, זכתה במדליית כסף.

7:01: מדליית זהב לנורבגיה בטריאתלון

הלילה הסתיים אחד המרוצים הקשים במשחקים האולימפיים – הטריאתלון, שנגמר עם ניצחון של כריסטיאן בלומנפלט הנורבגי, שחצה את קו הסיום אחרי 1:45.04 שעות.

6:38: כולל 5:50 – טורניר הרוגבי האולימפי נפתח עם תוצאות הזויות

טורניר הרוגבי האולימפי נפתח עם כמה תוצאות הזויות; הנבחרת הבריטית הביסה את מקבילתה הקנדית 0:24, ניו זילנד התעללה בדרום קוריאה עם 5:50. גם נבחרת הרוגבי של ארצות הברית ניצחה ביום המשחקים הראשון.

6:01: הפתעה גדולה בגלישת גלים

סנסציה בגלישת גלים: סטפני גילמור, שזכתה באליפות העולם לא פחות משבע פעמים, סיימה את דרכה בטורניר האולימפי.

סטפני גילמור
סטפני גילמור | Ryan Pierse / Staff

5:53: מאיזה חומר עשויות המיטות של הספורטאים?

אז איך נראות המיטות של הספורטאים האולימפיים? שחקן הבייסבול הישראלי ניק ריקלס, חשף בחשבון הטוויטר שלו את התשובה, והאמת? היא די מפתיעה. המיטות של הספורטאים עשויות, לא פחות ולא יותר, מקרטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי