המדליה מתרחקת: כהן מדורג במקום השישי, ספיצ'קוב שביעית

יואב כהן | Phil Walter/Getty Images

יום השיוטים השלישי לא האיר פנים לישראלים: הגולש סיים במקומות 6, 7 ו-16 והוא במרחק 13 נקודות מהמקום השלישי, הגולשת לעומתו (13, 13 ו-9) תזדקק לנס כדי לעלות לפודיום. פתיחה סבירה לברעם וטיבי במפרשיות 470

(גודל טקסט)

אחרי יום מנוחה, קטי ספיצ'קוב ויואב כהן שבו הבוקר (רביעי) לאתר האולימפי בטוקיו לשיוטים 7-9 בדגם ניל פרייד ובסיומם של שלושת השיוטים, הם התרחקו מאוד מזכייה אפשרית במדליה האולימפית. מאוחר יותר החלה גם תחרות מפרשיות 470 בהשתתפות נויה ברעם ושחר טיבי, שרשמו פתיחה סבירה במשחקים האולימפיים.

היום החלש ביותר של כהן וספיצ'קוב

כהן החל את היום במקום החמישי הכללי, אולם איבד גובה כשסיים היום את השיוטים במקומות 6, 7 ו-16 – השיוט האחרון היה הרע ביותר שלו עד כה, שגם נמחק מהדירוג בשלב זה – ועל כן ירד למקום השישי הכללי. כהן במרחק 13 נקודות מהצרפתי תומא גויאר שבמקום השלישי הכללי, 18 נקודות מהאיטלקי מתיה קמבוני שבמקום השני ובמרחק גדול מאוד של 26 נקודות מההולנדי קירן באדלו שבפסגה.

יום רע עוד יותר היה לספיצ'קוב, שזקוקה לנס כדי לעלות על הפודיום בשבת. הגולשת סיימה פעמיים ברציפות במקום ה-13 ובשיוט התשיעי והאחרון להיום הגיעה תשיעית, כך שהיא כבר במקום השביעי הכללי ובפער של 34 נקודות משרלין פיקון הצרפתייה שבמקום השלישי. מהסינית יונשיו לו היא במרחק 36 נקודות והפער מהמקום הראשון, בו ניצבת הבריטית אמה ווילסון, עומד על 37 נקודות.

ביום חמישי ייערכו שיוטים 10-12 ובשבת יהיה שיוט המדליות, בו הניקוד כפול ואליו נכנסים רק 10 המדורגים הבכירים.

קטי ספיצ'קוב | Phil Walter/Getty Images

פתיחה סבירה לברעם וטיבי במפרשיות 470

שעה קלה לאחר תום שיוטי ה-RSX, החלה תחרות מפרשיות 470 לנשים, שם מייצגות את ישראל נויה ברעם ושחר טיבי. הן סיימו את השיוט הראשון במקום השני ומיד העלו את רף הציפיות שלא היה לפני כן, אולם בשיוט השני כבר התקשו להתברג בעשירייה הראשונה, סיימו בסופו של דבר במקום ה-15 בלבד וירדו למקום השביעי בדירוג הכללי. עם זאת, מדובר בפתיחה נאה לאור העובדה שלפניהן עוד שמונה שיוטים לפני שיוט המדליות, בתקווה שיעפילו אליו. מחר ייערכו השיוטים השלישי והרביעי.

נויה ברעם ושחר טיבי | Clive Mason/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי