ציציפאס הודח בשמינית הגמר, ג'וקוביץ' העפיל לרבע

סטפנוס ציציפאס | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

טורניר הטניס בטוקיו: המדורג שלישי נכנע להומבר, שיפגוש בשלב הבא את חצ'אנוב שהדיח את שוורצמן. הסרבי נגד נישיקורי, מדבדב וקרניו בוסטה עלו גם כן. סביטולינה בין 4 האחרונות בנשים, גם וונדרושובה ובנצ'יץ' עלו

(גודל טקסט)

משחקי שמינית הגמר בטורניר הטניס לגברים ורבעי הגמר לנשים יצאו לדרך הבוקר (רביעי) ובין המשחקים נרשמה הפתעה אחת ענקית: סטפנוס ציציפאס, המדורג שלישי, נפצע, הצליח לחזור ולהשלים משלק מלא, אבל בסופו של דבר נכנע וסיים את דרכו מוקדם מהצפוי.

גברים
סטפנוס ציציפאס, המדורג שלישי, סיים את דרכו מוקדם מהצפוי – כבר בשמינית הגמר. היווני פגש את אוגו הומבר הצרפתי (14) וניצח את המערכה הראשונה בקלילות, אבל ה-2:6 לא שיקף דבר מכיוון שאז ציציפאס נפצע, זכה לטיפול ממושך והתקשה לחזור. עם זאת הוא כן הצליח להשלים את המשחק, אבל נכנע במערכה השנייה 7:6(4) ולאחר מכן התקשה להוות יריב שקול, נכנע 6:2 במערכה המכרעת ונפרד מהתתחרות. הומבר יפגוש כעת ברבע הגמר את קארן חצ'אנוב הרוסי (25) שניצח לאחר שעתיים 1:6, 6:2, 1:6 את דייגו שוורצמן הארגטינאי (13).

עוד לפני שהמדורגים הבכירים החלו את היום, הספרדי פבלו קרניו בוסטה, המדורג 11 בעולם ושישי בטורניר, גבר בשתי מערכות על הגרמני דומיניק קופפר. המערכה הראשונה הסתיימה ב-6:7(7) בתום שובר שוויון, אולם במערכה הבאה נראה שהספרדי השתחרר, שבר במשחקונים החמישי והתשיעי וניצח 3:6 בדרך ל-0:2 במערכות. היריב הבא שלו יהיה המדורג שני בתחרות, דניל מדבדב הרוסי, שגבר 2:6, 6:3, 2:6 על פביו פוניני האיטלקי.

במשחק נוסף שנערך היום, קיי נישיקורי היפני (69 בעולם) חלף על פני הבלארוסי איליה איבשקה (66) הודות ל-6:7(7) ו-0:6 מוחץ במערכה השנייה. בשלב הבא יחכה לו נובאק ג'וקוביץ', שגבר ללא קושי על הספרדי אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה, בתוצאה 3:6, 1:6.

ברבע הגמר האחרון ייפגשו אלכסנדר זברב (4) וז'רמי שארדי (68 בעולם). הגרמני גבר 4:6, 6:7(5) תוך שעה ו-39 דקות על הגאורגי ניקולוז בסילשווילי (41 בעולם), ואילו הצרפתי נזקק לשלוש מערכות כדי להכניע 6:7(3), 6:4, 1:6 את ליאם ברודי הבריטי.

ג'וקוביץ' יפגוש את נישיקורי | Clive Brunskill/Getty Images

נשים
בטורניר הנשים הושלמה תמונת חצאי הגמר, כאשר הראשונה שהבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות היא המדורגת רביעית אלינה סביטולינה האוקראינית, שגברה 4:6, 4:6 על האיטלקיה קמילה ג'ורג'י (61 בעולם). היא תפגוש את הצ'כית מרקטה וונדרושובה (42) שניצחה 3:6 במערכה הראשונה שבסיומה פרשה הספרדיה פאולה בדוסה.

מאוחר יותר, בלינדה בנצ'יץ' (9) העפילה גם היא לאחר שהכניעה את אנסטסיה פבליוצ'נקובה בשלוש מערכות: 0:6, 6:3, 3:6. בנצ'יץ' תפגוש את אלנה ריבאקינה (15), שניצחה 5:7, 1:6 את גרבינייה מוגורוסה.

אלינה סביטולינה | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי