סימון ביילס פרשה מגמר הקרב רב: "תתרכז במצבה המנטלי"

סימון ביילס | LIONEL BONAVENTURE/AFP via Getty Images

אחרי שנטשה במהלך הגמר הקבוצתי, איגוד ההתעמלות האמריקאי פרסם הודעה באשר למצב הכוכבת: "ההחלטה התקבלה אחרי הערכה רפואית נוספת. בימים הקרובים יתקבלו החלטות בנוגע למקצועות היחידיניים"

(גודל טקסט)

סימון ביילס לא תשתתף בגמר קרב רב באולימפיאדת טוקיו 2020 – האירוע הגדול ביותר בענף ההתעמלות. בהודעה מטעם איגוד ההתעמלות של ארה"ב נכתב הבוקר (רביעי): "אחרי הערכה רפואית נוספת, סימון ביילס פרשה מגמר הקרב רב, כדי להתרכז במצבה המנטלי. סימון תמשיך לעבור הערכה על בסיס יומי ולאחר מכן יוחלט אם היא תשתתף במקצועות היחידניים".

"אנחנו תמוכים באופן מלא בהחלטה של סימון ומריעים לה על האומץ להעדיף את בריאותה", הוסיפו באיגוד האמריקאי, "האומץ הזה מוכיח פעם נוספת, מדוע היא מודל לחיקוי לכל כך הרבה אנשים".

ביילס עומדת בעין הסערה החל מאתמול, אחרי שבתום תרגיל אחד (הקפיצות) בתחרות הקבוצתית היא החליטה לפרוש. זמן לא רב לאחר מכן, היא והצוות האמריקאי סיפרו שלא מדובר בפציעה, אלא במצוקה נפשית אליה היא נקלעה.

כידוע, ביילס הגיעה לאולימפיאדת טוקיו ככוכבת הכי גדולה, כשהיא מרכזת אליה תשומת לב אדירה וציפיות לזכות בשש מדליות זהב. ההופעות הסנסציוניות שלה באולימפיאדת ריו דה ז'נרו ב-2016 ואלו שהגיעו בתחרויות לאחר מכן, הפכו אותה למועמדת ודאית לזכות בזהב בקרב רב, בתחרות הקבוצתית ובמרבית המקצועות היחידניים.

ביום שני האמריקאית בת ה-24 השתתפה בתחרויות המוקדמות ולמרות שהשיגה את התוצאה המצטברת הגבוהה ביותר, נשמעו לא מעט ביקורות את הביצועים שלה. כ-24 שעות לאחר מכן, היא ביצעה את אותו תרגיל לא מוצלח בתחרות הקבוצתית ואחריו פרשה.

סימון ביילס | Jamie Squire/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי