טומרקין פתוח לגבי האפשרות שימשיך להתחרות: "רוצה לסיים עם טעם מתוק יותר"

יעקב טומרקין | סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל

השחיין סיים את דרכו בטוקיו 2020 אחרי תוצאה לא טובה ב-200 מטר גב ואמר: "ציפיתי לתוצאה טובה יותר, יכולתי יותר", והתייחס גם לגורבנקו: "גמר בשחייה שווה מדליה בענפים אחרים וכולם יודעים את זה"

(גודל טקסט)

יעקב טומרקין סיים היום (רביעי) את דרכו במשחקים האולימפיים בטוקיו. השחיין בן ה-29 קבע תוצאה של 1:59.65 דקות במוקדמות ל-200 מטר גב וסיים במקום ה-28 מ-29 משתתפים.

אחרי המשחה שלו אמר יעקב טומרקין: "ציפיתי לתוצאה מהירה יותר, אבל זה משחה שכבר לא שחיתי שנתיים. לא כך רציתי לסיים את המחזור האולימפי הזה. הגעתי לפה לא במקצה החזק שלי, 200 מטר מעורב. לא עשיתי את זה בזמן שהייתי צריך. יכולתי לעשות יותר".

לקראת ההמשך: "מצד אחד שלוש שנים זה קורץ מאוד, גם לסיים עם טעם מתוק יותר. עכשיו אני רוצה להגיע הביתה, לנוח, לראות מה היה יותר טוב ומה פחות טוב. אני רוצה ללמוד מה קדימה. אני פתוח לגבי האפשרות שאמשיך. אחרי הקורונה הכול נראה יחסית קל ואני רוצה לסיים עם טעם טוב יותר".

על גורבנקו והעתיד של השחייה אמר טומרקין: "יש הרבה שחיינים צעירים שימשיכו בוודאות לכל אולימפיאדה. הייתי בטוח שישברו את השיא שלי של מקום שביעי בגמר. חוץ מנסטיה יש לנו דור צעיר מאוד. אולימפיאדה ללא קהל זה תנאים קצת שונים. אני חושב שיהיה להם קל יותר באולימפיאדה עם קהל. שחייה זה מקצוע מודרני, גמר פה שווה מדליה בענפים אחרים וכולם יודעים את זה. היה את איתן, אותי ועכשיו את נסטיה שעוד משתפרת. אפשר היה לראות שזה בהישג יד ולא משהו שייקח עשר שנים. בואו לא נבנה עליה הרים וגבעות כי יהיו עוד חבר'ה שלפחות ברמה של גמר".

אנסטסיה גורבנקו | סימונה קסטרווילארי, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי