אבישג סמברג: "ספורטאים מהמשלחת אמרו לי שהמדליה נתנה להם מוטיבציה"

אבישג סמברג | יותם רונן

מדליסטית הארד בטאקוונדו קיימה מסיבת עיתונאים ברמלה, העיר בה היא מתאמנת, ואמרה: "המדליסטית הכי צעירה? לא כזה מרשים. אני פשוט ילדה בת 19 ששמחה שיש לה קצת עוקבים באינסטגרם. מקווה שנגיע למימדים של הג'ודו"

(גודל טקסט)

אחרי הזכייה במדליית הארד בטקוואנדו עד 49 קילוגרם, החזרה לארץ והחגיגה בעירה גדרה, אבישג סמברג קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים ברמלה. במסיבת העיתונאים השתתף גם מאמן נבחרת ישראל יחיעם שרעבי.

אבישג סמברג אמרה: "אני מודה לכל מי שהגיע. אני לא מתייחסת לזה שאני הראשונה שזוכה במדליה בטקוואנדו. המטרה שלי הייתה לזכות במדליה. זה שאני הכי צעירה? אני לא רואה בזה כזה הישג מרשים. אני מקווה ומאמינה שהענף יתפתח ויהיו יותר ויותר ילדים צעירים שמשתתפים אליו. אני מקווה שנגיע למימדים של הג'ודו. זו התקווה שלי ואני מאמינה שזה יקרה. אני מתמודדת עם זה טוב ונהנית מכל מה שקורה עכשיו. זה מגיע לי כי עבדתי קשה. אלה הימים הכי טובים שהיו לי בחיים, אני פשוט מאושרת. אין מילה אחרת. אחרי שזכיתי הרבה ספורטאים מהמשלחת אמרו לי שזה נתן להם מוטיבציה. אני מקווה מאוד שיהיו מדליות נוספות, אני חושבת שאנחנו נבחרת חזקה מאוד. אנחנו מסוגלים לזכות בעוד הרבה מדליות. תמיד חלמתי על המדליה האולימפית, לא חשבתי שזה יגיע לכאלה רמות של תקשורת, יח"צ ודברים כאלה. אני בשוק ממה שהולך פה. לא חשבתי שזה יגיע לכאלה רמות. אני שמחה שזה מה שקורה בישראל, שנותנים לזה במה".

סמברג הוסיפה ואמרה על המדליה: "זה לא יעד שהצבתי לעצמי. אני פשוט ילדה בת 19 ששמחה שיש לה קצת עוקבים באינסטגרם, זה כיף שיש את ההערכה הזו ואני שמחה שזה מגיע מהרשת הזו". סמברג המשיכה: "המסר שלי הוא לחלום בגדול, לעבוד קשה בשביל החלום. לקום בבוקר, לאהוב את מה שאתה עושה ולא לוותר עם כמה שקשה. להתמיד ולהאמין בעצמך. אמונה זה מה שפותח את כל הדלתות".

מיכאל וידל, אבישג סמברג, ניסים רון | יותם רונן
אבישג סמברג | יותם רונן
אבישג סמברג | יותם רונן
אבישג סמברג | יותם רונן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי