יואב כהן וקטי ספיצ'קוב איבדו סיכוי למדליה

יואב כהן | Phil Walter/Getty Images

כהן סיים במקום ה-12 את השיוט ה-12 והוא רחוק 18 נקודות מהמקום השלישי, השייטת כיכבה כשסיימה את שיוטי היום במקומות 1, 4 ו-1, אך רחוקה מדי מהמקום השלישי לקראת שיוט המדליות. טיבי וברעם עדיין בתמונה ב-470

(גודל טקסט)

יואב כהן וקטי ספיצ'קוב נעלו היום (חמישי) את ההופעות שלהם ב-12 התחרויות שקודמות לשיוט המדליות שיתקיים בשבת והשורה התחתונה: שניהם יהיו בשיוט המדליות, אך ללא שום סיכוי לזכות באחת כזו. ספיצ'קוב רשמה יום נהדר כשסיימה את שלושת השיוטים שלה במקומות ה-1, 4 ו-1, אך רחוקה 29 נקודות מהמקום השלישי. יואב כהן עוד היה בתמונה לפני השיוט השלישי היום, אבל סיים אותו רק במקום ה-12 ויגיע לשיוט המדליות כשהוא רחוק 20 נקודות מהמקום השלישי.

קטי ספיצ'קוב פתחה נהדר את יום השיוטים האחרון לפני שיוט המדליות, אלא שיריבותיה עשו לה חיים קשים והותירו אותה ללא סיכוי למדליה לפני יום השיוטים האחרון בשבת. אחרי יום תחרויות מאכזב בו סיימה פעמיים במקום ה-13 ועוד פעם אחת במקום ה-9, ספיצ'קוב ניצחה את השיוט העשירי כשהיא מקדימה ב-24 שניות את לו שוניו הסינית ושרלין פיקון הצרפתייה סיימה במקום השלישי. ספיצ'קוב כיכבה גם בשיוט ה-11 וסיימה במקום הרביעי, אולם הגיעה אחרי לו שוניו, אמה ווילסון ושרלין פיקון שמובילות גם בדירוג הכללי. קטי ניצחה גם את השיוט השלישי והאחרון של היום, אבל פיקון שמדורגת שלישית בדירוג הכללי סיימה שישית והיא מקדימה את קטי ב-29 נקודות, פער שלא ניתן לסגירה.

קטי ספיצ'קוב | Phil Walter/Getty Images

יואב כהן קיווה להגיע ליום שבת עם סיכוי למדליה, אך יגיע ללא סיכוי לשיוט שייערך ביום שבת. אחרי שסיים את יום השיוט השלישי במקומות 6, 7 ו-16 (שנזרק). כהן פתח את יום השיוטים הלפני אחרון בצורה די טובה כשסיים במקום השישי בשיוט העשירי. בשיוט ה-11 כהן כבר סיים במקום הרביעי, אך בשיוט ה-12 הגורלי סיים רק במקום ה-12, ירד למקום השביעי הכללי והתרחק עד כדי 20 נקודות ממתיאה קמבוני האיטלקי שמדורג שלישי בדירוג הכללי – פער אותו לא ניתן לסגור בשיוט המדליות.

בדגם המפרשיות 470, נויה ברעם ושחר טיבי סיימו שוב במקום ה-14 בשיוט השלישי שלהן, אך בשיוט הרביעי סיימו במקום השלישי וזינקו למקום השישי בדירוג הכללי, זאת אחרי שאתמול הן סיימו במקום השביעי הכללי אחרי שני שיוטים (מקומות 2 ו-14).

ועוד היום במים, השייטת שי קקון סיימה במקום ה-33 המאכזב בשיוט השביעי בדגם לייזר רדיאל. קקון ממוקמת במקום ה-35 בדירוג הכללי עם 173 נקודות ורחוקה מקום מהצמרת.

נויה ברעם ושחר טיבי | Phil Walter/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי