ג'וקוביץ' הרשים בדרך לחצי גמר הגברים, מדבדב הודח

נובאק ג'וקוביץ' | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

הסרבי ניצח את נישיקורי היפני 2:6, 0:6 ויפגוש את זברב, המדורג שני נכנע לקרניו בוסטה. גם חצ'אנוב בארבעת האחרונים. וונדרוסובה הדהימה את סביטולינה ותפגוש את בנצ'יץ' בגמר הנשים, גמר כל-קרואטי בזוגות גברים

(גודל טקסט)

טורניר הטניס בטוקיו 2020 נמשך היום (חמישי) ויש כבר עולים ראשונים לחצי גמר הגברים ובתוכם הפתעה אחת גדולה. הראשון שהעפיל היה קארן חצ'אנוב, הרוסי בן ה-25 (12 בטורניר) שמעולם לא הגיע לחצי גמר גרנד סלאם עשה את העבודה מול הוגו הומבר הצרפתי (14 בטורניר), כשניצח 6:7 (4), 6:4, 3:6 אחרי שעתיים ו-32 דקות של משחק.

בחצי הגמר יפגוש חצ'אנוב את פבלו קרניו בוסטה הספרדי (11 בעולם, מדורג 6) שלפני כ-10 ימים זכה בטורניר המבורג והיום הדהים את המדורג שני, דניל מדבדב. אחרי 2:6 מרשים במערכה הראשונה, במערכה השנייה השניים התמודדו בשובר שוויון והצליחו לשבור את זה, אבל בסופו של דבר ידו של הספרדי הייתה על העליונה בדרך ל-6:7(5).

לעומת מדבדב, הפייבוריט הגדול לזהב נובאק ג'וקוביץ' (1), שחולם להשלים שנה מושלמת עם זכייה בזהב אולימפי ובכל ארבעת הגרנד סלאמים, עשה צעד נוסף אל עבר השלמת המשימה כשניצח את קיי נישיקורי 2:6, 0:6. בשלב הבא יפגוש את סשה זברב (4) שניצח את ז'רמי שארדי 4:6, 1:6.

בנשים כבר הסתיימו חצאי הגמר ונקבעו שתי העולות לגמר: תחילה הייתה זו בלינדה בנצ'יץ' (9), שנזקקה לשעתיים ו-44 דקות כדי להכניע בסופו של דבר את אלנה ריבאקינה (15) 6:7 (2), 6:4, 3:6. בגמר היא תפגוש את מרקטה וונדרוסובה הצ'כית, המדורגת 42 בעולם, שהדהימה את אלינה סביטולינה (4) 3:6, 1:6 תוך שעה ו-5 דקות.

בלינדה בנצ'יץ' | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

בטורניר הזוגות לגברים נרשמה היסטוריה, כאשר אל הקרב על הזהב העפילו שני זוגות מקרואטיה. מרין צ'יליץ' ואיבן דודיג גברו 2:6, 2:6 על מרקוס דניאל ומייקל ונוס מניו זילנד, בעוד ניקולה מקטיץ' ומאטה פאביץ' ניצחו 4:6, 4:6 את הצמד האמריקאי שכולל את טניס סנדגרן ואוסטין קראייצ'ק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי